Tygodnik #1 / 2017 Choroba, weekend w miłym towarzystwie i mnóstwo polecajek


Tygodnik - co to jest?

Post cykliczny, który jak można się domyśleć trafia a raczej będzie trafiał na bloga co tydzień zawsze tego samego dnia gdzie chciałabym omówić w skrócie jak minął mi poprzedni tydzień. Uwzględniając przy tym co się działo jak i będę polecajki, w których coś będę wam polecać.


Tydzień w skrócie

Jak ten czas mknie do przodu i już za tydzień będzie Halloween i oczywiście następnego dnia Święto Zmarłych o czym nie powinno się zapomnieć, bo jest to jedno z ważniejszych świąt ku czci wszystkich zmarłych.

Mimo, że pogoda w ubiegłym tygodniu była piękna to niestety mnie musiała ona ominąć, bo niestety cały mój tydzień minął pod znakiem choroby a konkretniej zapalenia zatok i zwijania się z bólu przez mój wspaniały staw skokowy, który najchętniej bym wycięła, ale co zrobić muszę się męczyć.

Mimo, że tak minął mi tydzień i nie mogłam chodzić na zajęcia to dobrze wykorzystałam ten czas i dzięki temu mogłam w końcu nadrobić posty, które już niebawem ujrzą światło dzienne. Ci co śledzili moje poprzednie boli to w końcu pojawią się recenzje filmów jak i seriali z czego bardzo się cieszę, bo ile można zwlekać już z tym. Będzie mnóstwo wyzwań, na które mam nadzieję, że się zapiszecie. Już niebawem pojawią się nowości jak i seriale po kilka sezonów w której odmienionej wersji.

W weekend natomiast trochę się działo z czego bardzo się cieszę. Jak zresztą u mnie bywa w weekendy mam czas coś ciekawego porobić. Szczegółów nie będę wam zdradzać ale w końcu z Marcinem mogliśmy dłużej ze sobą pobyć i urządziliśmy kilkunastu godzinny maraton filmów o czym dowiecie się w polecajkach.



Polecajki

Will
Muszę przyznać, że uwielbiam filmy jak i seriale opowiadające o życiu znanych ludzi, którzy czymś zasłynęli. W tym przypadku trafiło na Williama Szekspira dla latach jego młodości. W dość ciekawym stylu został przedstawiony serial. Młodemu pokoleniu na pewno się spodoba w związku z tym, ze w takim rockowym stylu zostały ukazane postacie, co jest na prawdę ciekawym posunięciem. Puki co za dużo odcinków nie obejrzałam, ale spodobał mi się.


Gifted
Nowy serial od Marvela z serii x-men, który gorąco polecam każdemu, kto lubi mutantów z nadludzkimi umiejętnościami. Jest to 5 odcinkowy serial opowiadający o dwóch nastoletnich mutantach, którzy po traumatycznych przeżyciach uzyskali dar mutacji. Jak dla mnie rewelacyjny serial, o którym już niebawem wspomnę na serialowych nowościach.


Mroczna wieża
Jako, że twórczość Kinga nie jest mi znana to postanowiłam obejrzeć chociaż ekranizację jego książki, która ponoć dzieli się na kilka części. Jestem pewna, że jeśli czytałabym jego książki to film kompletnie by mi się nie podobał, bo został skrócony doszczętnie nie ukazując bardzo ważnych scen, ale jako, że oglądałam go w ciemno jednak mnie zaciekawił, ale liczyłam na coś więcej i delikatnie się zawiodłam.


Dyktator
Jak wiecie nie znoszę komedii a tym bardziej takich głupkowatych, ale jednak zmieniłam zdanie a raczej ktoś na mnie wpłynął więc nie miałam wyjścia i skończyło się na tym, że obejrzałam i takim cudem kolejny raz siedziałam i śmiałam się z tych dziwnych żartów, tego dziwnego poczucia humoru i dość dziwnych sytuacji jakie tam miały miejsce. Mimo wszystko przetrwałam i nie umarłam z zażenowania podczas oglądania. Film porusza historię dyktatora Aladeena, który podczas wizyty w Ameryce na własnej skórze doświadczy, co znaczy demokracja.


Grimsby
Angielski chuligan odnajduje po latach swojego brata - jednego z najlepszych agentów MI6. Razem będą musieli rozpracować globalny spisek terrorystyczny. Mimo, że jest to komedia nawet z tym samym aktorem co powyżej to coś akurat w tej produkcji mi się podobało i z lekkim zażenowaniem ją obejrzałam. Chociaż elementy akcji, zabijanie, strzelaniny przykuło moją uwagę i akurat te momenty bardzo mi się podobały.


Oszukać przeznaczenie
część 1
część 2
część 3

Film a raczej horror do którego bardzo lubię wracać ze względu na swój dość specyficzny klimat, ale to właśnie  nim lubię. Każda część jest inna na swój sposób i przez to ma dużego ode mnie plusa. W fabule jak można się domyśleć chodzi o to samo, śmierć zabiera zabłąkane owieczki, które chciały ją przechytrzyć i niezbyt im to wyszło. Muszę przyznać, że mimo, że pierwsza część jest wprowadzająca w ten niby straszny świat to dopiero 2 i 3 mnie zachwyciły i w lepszy sposób została przedstawiona śmierć. Niby są one brutalniejsze, ale o to właśnie chodzi w horrorach, czy może się mylę?

Komentarze

  1. Ja się boję horrorow... Ale słyszałam że oszukać przeznaczenie jest godny obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie jest to typowy horror i nie jest aż tak straszny :)

      Usuń
    2. Zależy, co kto uważa za straszne. Ja niezbyt przepadam za horrorami o duchach i innych zjawiskach paranormalnych. A jeszcze gorsze są takie, w których główne skrzypce grają ludzie odchyleni od normy społecznej pod kątem psychicznym. Zresztą.. nie lubię horrorów aż tak. O.

      Usuń
    3. Rozumiem cię nie każdy musi lubić ten rodzaj filmów :)

      Usuń
  2. Dyktator... kiedyś włączył mi to brat, więc byłam średnio nastawiona - nienawidzę tego aktora. A naśmiałam się jak chyba nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również niezbyt przepadam za tym aktorem i miałam bardzo podobnie jak ty w czasie oglądania tego filmu :)

      Usuń
  3. Horrory oglądam chętnie ale oszukać przeznaczenie z kazda kolejna częścią wydaje mi sie gorszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wie ostatnie produkcje są fatalne ale pozostałe świetnie mi się oglądało :)

      Usuń
  4. Po "Oszukać przeznaczenie" miałam takie schizy, że na dobre wyleczyło mnie to z tego typu filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest bać się horrorów, czasem lubię obejrzeć ale raczej potem mam noc z głowy. Więc bardzo Ci współczuję :)

      Usuń
  5. Ładnie tu u Ciebie :)
    Współczuję bólu zatok:/ Nic przyjemnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe polecajki, na pewno niektóre z nich muszę koniecznie zobaczyć, bo mocno mnie zainteresowały. Zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz