Tygodnik #5 / 2017


Jak ten czas szybko gna i nim się obejrzymy będzie już grudzień, będą moje urodzinki, będą Święta jak i Sylwester, który zwiastuje nowy rok. Ale niestety nie mamy na to wpływu i czas ucieka nam przez palce i trzeba temu wszystkiemu się poddać, bo jak wiemy nic nie wskóramy. 

Od następnego miesiąca trochę moje tygodniki ulegną zmianie i nie będę już tak nudne jak to do tej pory było oczywiście polecajki zostają, bo zawsze na coś ciekawego natrafię czy to film, czy to serial, jak i ciekawe wpisy na innych blogach.

Zaczynając jak zwykle w ciągu tygodnia nic się nie działo, jedynie szkoła, dom i momentami spotkania z Marcinem i oczywiście nauka.

W weekend natomiast oj działo się działo. W piątek wypad do kina na Listy do M 3, o którym dowiecie się w polecajkach. Następnego dnia wypad do pizzeri Brooklyn na pyszną pizzę Manhattan. Chociaż ja tam wolę pizzy z Pelati, bo mają przepyszne ciasto.



Polecajki

Stranger Things
Fenomenalny serial o którym już pisałam i oczywiście gorąco go polecam. Bardzo lubię takie gatunki serialowe jak i filmowe. Lubię się przenieść do takiego mrocznego świata gdzie prasują inne potwory, gdzie biedne dzieci są porywane i tajne organizacje zacierają tylko ślady.

Polskie podróżnicze konta na instagramie
Podrzucam wam  bardzo interesujący post, który pozwoli wam się przenieść do pięknych miejsc na ziemi jak i Polski. Uwierzcie mi warto poświęcić dla tego wszystkiego chwilę, bo jest na co patrzeć.

Kreatywne pomysły na kalendarz adwentowy
Święta już tuż tuż, więc wypadałoby kupić bądź samodzielnie zrobić ciekawy kalendarz adwentowy, który umili wam czas i dostarczy trochę smakołyków, bądź też inne ciekawe rzeczy wymyślić.

Sukcesy na instagamie
Chyba z każdy z nas marzy, żeby coraz więcej osób odwiedzało nasz instagram, więc dostarczam wam kilka ciekawych propozycji jak rozbujać ten portal społecznościowy i żeby coraz więcej osób nas odwiedzało.

Listy do M 3
Niezbyt przepadam za polskimi produkcjami, ale co roku chodzę oglądać listy do m i tak też w tym roku musi być i wierzcie mi jestem zadowolona z wyboru. Sądziłam, że będzie o wiele gorzej i nie doczekałam się tego. Każda postać spisała się na swój sposób i gorąco polecam wam obejrzeć tą produkcję.

Wielkie kłamstewka
Kolejny serial, który jak na razie nie skończyłam, ale chwila moment i skończę oglądać. Uważam, że jest to świetna pozycja i nie dziwię się, że spodobał się ten serial nie jednej osobie. Po jednej stronie poznajemy beztroskie życie pewnych matek jak i ich dzieci ale z drugiej strony musimy rozwikłać zagadkę kto umarł i kto tego dokonał, bo jak na razie wszystko jest niewiadome.




Na blogu

Tygodnik 

Premierowe nowości listopada  W końcu dotarły dla was nowości serialowe tego miesiąca i mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie. 

Analizując Stranger Things  Jako, że skończyłam oglądać pierwszy sezon tego serialu w sumie drugi też ale o nim już niedługo, postanowiłam zrobić krótką recenzję pierwszego sezonu Stranger Things i gorąco polecam go obejrzeć.  

Komentarze

  1. Dzięki za polecenie ciekawych podróżniczych kont - sama prowadzę podróżniczego bloga, wiec będę miała mnóstwo inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) cieszę się, że na coś się przydałam :)

      Usuń
  2. ,,Wielkie kłamstewka" chciałabym obejrzeć, ale jeszcze nie miałam okazji. Ten serial ma świetną obsadę aktorską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się rewelacyjne aktorki odgrywają tam główne rolę, więc nie ma sensu dalej się zastanawiać i czas zacząć oglądać :)

      Usuń
  3. Może zamiast Kevina w Polsce będziemy oglądać co roku Listy do M? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam serial "Wielkie Kłamstewka" i też go polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial "Wielkie kłamstewka" mam w planach do obejrzenia, czekam na wolny weekend. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "wielkie kłamstewka" uwielbiam ten serial <3 w przyszły weekend tez wybieram się na "Listy do M 3" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fenomenalny on jest :) O to cieszę się i daj znać czy się podoba :)

      Usuń
  7. "Listy do M" już mi się znudziły i raczej nie pójdę na nie do kina. Czekam na kolejną część "Gwiezdnych Wojen". Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z chęcią obejrzę Gwiezdne wojny :) ale raczej w grudniu mam zamiar pójść na Cichą noc, bo ponoć świetna polska produkcja :)

      Usuń
  8. Ja już listy do M mam za sobą. Ubawilam sie ;)

    https://stimulate-sense.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stanger Things z jednej strony wydaje się świetnym serialem, a z drugiej nie potrafię się w niego wciągnąć tak jak na przykład w Riverdale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam tak z big little lies mimo, że ciekawa produkcja to jednak ciążki dla mnie serial. Ale ze stranger things i z riverdale to już inna bajka i obejrzałam je w szybkim tempie :)

      Usuń
  10. Koniecznie polecam książkę Wielkie kłamstewka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Listy do M - chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz