Blogmas #3 Świąteczny diy



W końcu po latach udało mi się zrobić jakieś dekoracje do pokoju z czego niezmiernie się cieszę. Niestety jak to ze mną bywa zaniedbałam i to nawet bardzo bloga, więc jako, że już jutro jest wiegilia chciałabym przedstawić wam moje dekoracje na ten niezwykły czas.
Mimo, że nie jest ich za dużo, bo jednak kupiłam w sklepie większość dekoracji ale jak dla mnie warto się tym wszystkim podzielić z wami.

Szyszki w słoiczku
Muszę przyznać, że jestem zachwyconą tą dekoracją, która przepięknie zdobi  mój pokój. Od kilku miesięcy leżały w tym słoiku szyszki i tylko się marnowały, więc dzięki mojej wyobraźni nie poszły do kosza.


Girlandy z kuleczek
Szczerze nie mam pojęcia czy to tak powinno się nazywać, ale ja tam uważam, że jest to girlanda, na którą poświęciłam na prawdę dużo czasu i swojego serca, bo jednak pomalowanie styropianowych kuleczek farbami jak i brokatem jest czyś czasochłonnym, ale efekt końcowy jest na prawdę ciekawy. Dodatkowo zawieszenie lampeczek obok tego robi na prawdę fajne wrażenie.





Gwiazdki styropianowe
 Kolejną dekoracją, którą wykonałam są gwiazdki styropianowe, ułożone w różnych miejscach, więc niepotrzebnie zrobiłam zawieszkę, ale może mi się to wszystko odwidzi. Może i nie było tyle zabawy co z girlandą ale muszę przyznać, że dużo trzeba poświęcić czasu na wyschnięcie kleju jak i brokatu, który jednak bardzo dominuje i jest nieodłącznym elementem tej dekoracji.



Niestety nie za dużo zrobiłam tych ozdób i miało ich być o wiele więcej ale niestety większość mi ne powychodziła i z tego powodu bardzo ubolewam. Ale trudno się mówi i tak w sumie jestem zadowolona z tego co zrobiłam, bo było przy tym trochę zabawy, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. 

Jako, że jutro już są Święta życzę wam pięknych i wesołych Świąt  w rodzinnym gronie i aby mikołaj cudowne prezenty wam dostarczył.

Komentarze

  1. Moja mama takie styropianowe bombki, dzwonki i gwiazdki owija wstążką i efekt jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo ciekawy pomysł :) na pewno skorzystam za rok :)

      Usuń
  2. Do tych styropianowych polecam koraliczki i szpilki. Efekt jest śliczny!

    Pozdrawiam,
    Szyszka z bloga: https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/ ⛄🎅🎄.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyszki w słoiku wyglądają uroczo. Odgapię pomysł w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie DIY szkoda, że zobaczyłam to dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety za późno wstawiłam ale za rok nie popełnię tego błędu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz