Powroty serialowe stycznia


Koniec miesiąca a ja przychodzę do was z kolejną porcją premier i tym razem jak można zauważyć są seriale ale po kilka sezonów. Nie za dużo się ich zebrało, ale niestety inne jakoś nie przykuły mojej uwagi i mam nadzieję, że i wam przypadną one do gustu.


Broen
Sezon 4
Premiera 1 stycznia
SVT1, DR1

Serial Broen opowiada o Szwedzkiej policjantce i duńskim inspektorze, którzy prowadzą śledztwo w sprawie zabójstwa, którego ofiarę znaleziono na moście łączącym brzegi dwóch państw.

Mimo, że do tej pory nie oglądałam tego serialu to warto o nim wspomnieć i dodać do mojej listy. Jak wiecie od dłuższego czasu coś mnie ciągnie do kryminalnych produkcji i z chęcią zagłębię się i w tą sprawę. Zapowiada się dość ciekawy sezon, więc nadrobię poprzednie odcinki.


The X-Files
Sezon 11
Premiera 4 stycznia
FOX


Kultowy serial "Z Archiwum X" śledzi poczynania pary różniących się bardzo od siebie agentów, Foxa Muldera i Dany Scully, którzy wspólnie pracują nad rozwiązywaniem niewyjaśnionych spraw o podłożu paranormalnym.

Kontynuacja kultowej sprzed 16 lat produkcji, którą mnóstwo ludzi śledziło z zapartym tchem, powróciła do nas z kolejnym sezonem. Jako fanka tego serialu z chęcią z powrotem zagłębię się w losy naszych głównych bohaterów i ciekawe czy ponownie zakocham się w tej produkcji.


The Assasination of Gianni Versace: American Crime Story
Sezon 2
Premiera 18 stycznia
FOX


Drugi sezon serialu The Assasination of Gianni Versace:American Crime Story koncentruje się na życiu i śmierci projektanta, który został zastrzelony przed własnym domem w 1997 roku. Tym razem produkcja odchodzi nieco od tematyki batalii sądowych, przede wszystkim skupiając się na psychice mordercy. Serial ma przybliżyć widzom motywy, jakimi kierował się Andrew Cunanan w trakcie brutalnego czynu. Twórcy zaprezentują widzom retrospekcyjne wydarzenia z życia seryjnego zabójcy, kładąc nacisk na jego poprzednie zbrodnie. Twórca antologii zdradził, dlaczego najnowsza seria odbiega od dotychczas stosowanej narracji.

Drugi sezon rewelacyjnego serialu, który muszę obejrzeć. Zagłębianie się w sprawę śmierci słynnego projektanta może być ciekawe i jestem pewna, że wyjdzie im ta produkcja rewelacyjnie. Zresztą tak jak i pierwszy sezon.


Riverdal
Sezon 2, część 2
Premiera 17 stycznia
CW


Riverdale to w telegraficznym skrócie opowieść o grupie licealistów z małej miejscowości. Betty, Archie, Jughead i nowa uczennica Veronica zmagają się z przeciwstawnymi pragnieniami i próbują pozbierać się po tragicznej śmierci kolegi - pochodzącego z bogatej rodziny Jasona Blossoma. Serial oparty jest na komiksach wydawnictwa Archie Comics. 1. sezon "Riverdale" okazał się sporym sukcesem, spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów i już wkrótce na antenie stacji CW, a w Polsce za pośrednictwem Netfliksa, będziemy mogli oglądać kolejną serię.

Jakiś czas temu zakończyła się pierwsza część 2 sezonu tego serialu i czułam wewnętrzny niedosyt ale nim się obejrzałam jest już kolejna część. Mam nadzieję, że ta drugi część poprawi trochę to co zostało zniszczone w pierwszej części i twórcy poszli po rozum do głowy. Uwielbiam śledzić losy tych dzieciaków i z zapartym tchem będę śledziła ich poczynania

Komentarze

  1. Ja właśnie przekopałam się przez The Crown i zaczęłam "Czarne Lustro".
    Kontynuację X-Files chętnie bym zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to puki co nie jeszcze nie oglądałam żadnego z tych seriali ale może niedługo to nadrobię kiedy naprawi się internet :)

      Usuń

Prześlij komentarz