Tygodnik #3 / 2018



W końcu nastał ten czas i mam ferie, dlatego już na spokojnie mogę pisać wam kolejny w tym miesiącu tygodnik. Mam nadzieję, że nie zawieje tutaj nudą i znajdziecie coś dla siebie, na co szczerze liczę.

Na spokojnie mogę poświęcić swój czas na siłownię, na którą chodzę kilka razy w tygodniu wraz z moim narzeczonym. Cudownie nam mija tam czas i muszę przyznać, że widzę już poprawę w swoim ciele,w sumie tylko na nogach, bo tylko na tą partię ciała przykładam swój czas. Jestem niezmiernie zadowolona, że podjęłam tą decyzję i zapisałam się do niej, bo czuję się dzięki temu pełna siły. Coraz bardziej się sama sobie podobam i już powoli znika mój odwieczny wróg na nogach a mowa o celulicie. Mimo, że jestem szczupłą osobą strasznie mi to doskwierało, odkąd zaczęłam ćwiczyć już powoli mój problem znika i jestem szczęśliwa z tego faktu.

Dodatkowo zaczynam robić mały trening poranny w domu , który przyśpieszy spalanie zbędnych kilogramów. Co również jest dla mnie ważne. Jeśli czytaliście moje cele na miesiąc pewnie wiecie, że staram się wrócić do Miracle Morning, o którym co nieco pisałam w wpisie o moich porannych rytuałach. Mam nadzieję, że wejdzie mi to w nawyk i będę tego przestrzegała, bo jednak o poranki trzeba dbać.

Muszę przyznać, że ta przerwa dobrze mi zrobi, bo w końcu mogę poświęcić się tak na prawdę prowadzeniu bloga i już udało mi się napisać na zaś kilka wpisów z czego jestem na prawdę zadowolona i już jedną rzecz mogę odhaczyć z mojej listy celów na ten miesiąc, chociaż tak nie do końca. Ale oczywiście mam czas i jestem pewna, że uda mi się to wszystko zrobić i następny miesiąc mieć przygotowane wpisy, które moim zdaniem powinny ujrzeć światło dzienne. W końcu muszę spokojnie usiąść i zastanowić się co bym chciała ujrzeć na swoim blogu, bo kilka wpisów mam zaplanowanych, ale chciałabym dodać w sumie coś nowego dzięki czemu mogłabym mieć większą liczbę osób odwiedzających mnie. Jeśli oczywiście chcecie piszcie śmiało co chcielibyście ujrzeć na moim blogu ale w kategoriach jakie u mnie się pojawiają, czyli lifestyle oraz popkultura. Każdą sugestię wezmę oczywiście do serca i jestem pewna, że wykorzystam wasze propozycje. Również się zastanawiałam nad ankietą na blogu, do której link niebawem wam dostarczę, bo myślę, że jest to dobry pomysł. Jeśli oczywiście chcecie zachęcam was do obserwowania mnie na fp z czego niezmiernie bym się cieszyła.

Jak to zwykle u mnie bywa rewelacyjnie spędziłam weekend, bo pojechałam z babcią na rekolekcje, które rewelacyjnie spędziłam i nie żałuję tego, że się tam wybrałam. Jako osoba wierząca, kocham każdą formę zbliżenia się do Boga. To było cudowne przeżycie, o którym długo będę pamiętać. Śpiewanie, modlitwy, zesłanie ducha świętego oraz uzdrowienie to coś cudownego i szkoda, że to tak krótko trwało i chciałabym aby to się nie kończyło. Ale oczywiście na tym nie koniec, bo uczestniczyłam w konferencjach o przebaczaniu. Chociaż nie tylko ten temat był poruszany. Oczywiście jeśli chcielibyście zapraszam na mojego instagrama gdzie robiłam zdjęcia terenu w którym się znajdowałam. Te drzewa same się prosiły aby im zdjęcia robić.

Polecajki

Jak pomóc dziecku zaplanować dzień
Jeśli masz dziecko/dzieci to ten tekst jest idealny dla ciebie. Niestety sama nie jestem mamą to uważam, że warto przeczytać  tekst, bo na pewno odwiedzają mnie tutaj mamy. Odnalazłam na bardzo ciekawym blogu tekst odnośnie pomocy dla dzieci w zaplanowaniu jego dnia, co nie jest jednak łatwą czynnością.

Co wiesz o truskawkach
Jestem pewna, że każdy kocha truskawki, a wiedzieliście, że są one bogate w wiele witamin B, a także A i PP ale na tym nie koniec. Jeśli ciekawi was taki tekst, gorąco polecam przeczytać ten tekst, bo warto wiedzieć c nieco na temat tak pysznego owocu.

13 miejsc w których chciałabym pobiegać
Lubisz biegać to mam tobie 13 miejsc w których na pewno chciałabym to porobić. Chociaż sama wiem, że mi do biegania daleko, bo nawet nie mogę, ale warto odwiedzić tą stronę ze względu na piękne miejsca, które warto sobie odwiedzić.

American Vandal
Serial do którego dość długo się przymierzałam i jestem zadowolona, że stwierdziłam aby go obejrzeć, bo mimo, że opis i zwiastun mnie nie zachęcał, bo jest to parodia filmów kryminalnych, które uwielbiam od dłuższego czasu oglądać. Ale wyszła im ta sprawa członków świetnie. Ci co nie wiedzą serial opowiada o Dylanie Maxwell, który zostaje wydalony z liceum za wandalizm, drugoklasista Peter Maldonado rozpoczyna dochodzenie, które podważa winę Dylana.Gorąco polecam obejrzeć, bo jest na prawie ciekawie. W sumie w jeden wieczór obejrzałam tą produkcje, bo tylko tylko ponad 4godziny oglądania.


Na blogu

Tygodnik #2

Cele styczniowe  Jeśli ciekawi was jakie są moje cele na ten miesiąc to zachęcam was do zajrzenia, bo może to zainspiruje was do czegoś.

Premierowe nowości  Zapraszam was na przejrzenie premier serialowych na ten miesiąc, tym razem na nowości a już niebawem zagoszczą premiery seriali po kilka sezonów. Jeśli chcielibyście znać premiery filmowe na ten miesiąc w takiej mojej wersji to zapraszam do przeczytania a może coś ciekawego sobie znajdziecie.

Komentarze

  1. Podziwiam Cię za wytrwałość w ćwiczeniach, ale w parze to pewnie raźniej. W tym poście dużo ciekawostek. Jeśli rekolekcje spełniły swoja rolę, to znaczy, że dobrze przygotowane:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ciężko było mi się zmobilizować do ćwiczeń, ale już nie mogłam patrzeć na swoje ciało to już nawet chce się ćwiczyć, ale racja w dwójkę raźniej i fajniej mija wtedy ten czas. Nawet nie czuje się, że ponad godzinę się ćwiczy :)
      Zgadzam się bardzo dobrze zostały przeprowadzone :)

      Usuń
  2. Fajny post, trzymam kciuki za cele, te treningi to naprawdę dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za jeszcze lepsze zmotywowanie mnie :)

      Usuń

  3. Aż sama poczułam się zmotywowana do ćwiczeń :) Chyba pora się poruszać! Ogólnie to trzymam kciuki i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to w takim razie tobie również życzę powodzenia :) Dziękuję ;*

      Usuń

Prześlij komentarz