Powroty serialowe lutego


Tak na początek chciałabym zachęcić was do zaglądania mojego fp gdzie wystartowałam z link party gdzie możecie dostarczać swoje weekendowe teksty blogowe, więc gorąco wam zapraszam do wzięcia udziału. Więcej informacji dowiecie się na moim fp.

Muszę przyznać, że w tym miesiącu coś mi nie wychodzi dostarczanie wam lifestylowych wpisów i o wiele lepiej się czuje w pisaniu recenzji, z czego jestem na prawdę zadowolona, bo to jednak miał być blog poświęcony właśnie popkulturze. W najbliższym czasie mam nadzieję, że dostarczę wam coś z mojej codzienności. Nie będę oczywiście robiła tego na siłę dlatego przychodzę kolejny raz do was z popkulturą ale już nie z recenzją tylko z kolejną dawką premier na ten zimowy luty. Mam nadzieję, że wpadnie wam jakiś serial w oko i będziecie go oglądać bądź jeśli już oglądacie to się pochwalcie tym.

Muszę zaznaczyć, że pierwszy raz moja lista premier będzie aż tak skromna, ale jeśli jest wam za mało to zapraszam na moją listę nowości z samego lutego. Na pewno znajdziecie dla siebie coś idealnego coś co z chęcią będziecie oglądać.


Channel Zero: Butcher’s Block
Sezon 3
Premiera 7 lutego
Syfy

Butcher's Block opowiada historię młodej Alice, która przeprowadza się do nowego miasta i dowiaduje się o serii zniknięć, która może mieć coś wspólnego z tajemniczymi schodami w najgorszej dzielnicy miasta. Razem ze swoją siostrą odkrywa, że coś czyha na mieszkańców.

Niestety puki co nie oglądałam tego serialu ale jak tylko znajdę na to czas postaram się obejrzeć ten jak i poprzednie sezony tego serialu, opartego w dużej mierze na jakiejś creepypaście znalezionej gdzieś w internecie. Moim zdaniem zapowiada się dość ciekawy sezon, który muszę mimo wszystko obejrzeć, bo pewnie nie ma czego się bać.


The Walking Dead
Premiera 2 połowy 8 sezonu
Premiera 26 lutego
FOX

Serial The Walking Dead opowiada historię tygodni i miesięcy następujących po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf jednego z hrabstw, Rick Grimes, podróżuje wraz z rodziną i garstką ocalałych w bezustannym poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Ciągła presja oraz codzienne zmaganie się z zagrożeniem i śmiercią zbiera krwawe żniwo, popychając wielu ku otchłani najgłębszego ludzkiego okrucieństwa. W trakcie walki o przeżycie swej rodziny Rick odkrywa, że wszechogarniający strach ocalałych może być dużo bardziej niebezpieczny niż przemierzające Ziemię bezmyślne istoty.

Mimo, że zakończyłam oglądanie tego serialu tak pod koniec 7 sezonu niebawem powrócę do oglądania tego rewelacyjnego serialu. Mimo, że robi się nudno i przewidywalnie to i tak uwielbiam ten serial i głupia byłam, że wcześniej nie chciało mi się oglądać tego rewelacyjnego serialu. Niestety przez niektóre swoje sceny trochę mnie zraził, ale to nie zmienia faktu, że losy naszych bohaterów trzeba mimo wszystko śledzić i życzyć im jak najlepiej.


iZombie
Sezon 4
Premiera 26 lutego
CW

iZombie to produkcja oparta na bohaterach stworzonych w komiksach Vertigo/DC. Projekt określany jest jako nadnaturalny, kryminalny dramat proceduralny skupiający się na studentce medycyny będącej zombie. Rozpoczyna ona pracę w biurze koronera, gdzie ma swobodny dostęp do mózgów, które musi zjadać by utrzymać swoje człowieczeństwo. Razem z każdym mózgiem wchłania wspomnienia zwłok, które pomagają policyjnym detektywom w rozwiązywaniu kryminalnych spraw.

Serial, którego niestety zakończyłam w trakcie oglądania chyba pierwszego sezonu, chociaż może w końcu do niego powrócę mimo, że taka forma przedstawiania zombie niezbyt mnie przekonuje. Mimo wszystko dam temu serialowi szansę i może uda mi się skończyć chociażby pierwszy sezon.

Komentarze

  1. Moj maz jest wielkim fanem the walking death

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, zombie itp. to nie dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic ciekawswego się nie pojawia w tym miesiącu :)

      Usuń
  3. Zombie to też nie moje klimaty. @_@

    Pewnie z tymi książkami to jest tak, że może jak zaczynasz czytać ostatnio to coś Cię dekoncentruje czy coś? Coś pewnie jest na rzeczy, tylko co.

    :) Mam nadzieję, że dam radę z nie jedzeniem słodyczy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podłączam się do innych - nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz