Powroty serialowe marca


Powracam do was po dość długiej przerwie. Jak zawsze ta sama bajka i kolejny raz moje zdrowie szwankowało i jak nie głowa to brzuch. Uwierzcie mi bieganie po lekarzach i wizyty w szpitalu to nic przyjemnego i mam nadzieję, że w końcu wszystko się wyjaśni.

Puki co zapraszam was na serialowe premiery marca. Mam nadzieję, że coś wam przypadnie do gustu i dajcie w komentarzach, jakie produkcje was zaciekawiły a może już śledzicie jakieś seriale i czekacie na nie.


Atlanta
Sezon 2
Premiera 1 marca
FX

Komedia Atlanta kręcąca się wokół tematu hip-hopu. Główny bohater, Earnest „Earn” Marks, rezygnuje z college’u i zostaje menadżerem kuzyna, który stał się gwiazdą rapu. Przekonuje się jednak, że ma inne poglądy na sztukę, komercyjność i sukces niż on.

Pierwszą omawianą przeze mnie produkcją jest Atlanta, która po zwiastunach wywarła na mnie piorunujące wrażenie. Puki co jest mało sezonów do nadrobienia, więc już niebawem zabieram się za nią, bo ponoć warto.


The Good Fight
Sezon 2
Premiera 4 marca
CBS All Access


Bohaterką serialu The Good Fight jest młoda prawnik, Maia, której reputacja zostaje zniszczona przez finansowy skandal. Jej mentorka, Diane traci przez to wszystkie swoje oszczędności. Efektem tego skandalu obie kobiety zostają wyrzucone z kancelarii Lockhart & Lee i muszą szukać nowej posady w innym mieście. Akcja toczy się rok po zakończeniu wydarzeń z serii Żona idealna.

Puki co ani tego serialu nie oglądałam jak i poprzedniej produkcji, czyli Żona idealna, więc trochę mam do nadrobienia. Mam nadzieję, że nie jest tego, aż tak dużo i poradzę sobie z ogarnięciem tego wszystkiego, bo wiele pozytywnych zdań słyszałam na jej temat.


Jessica Jones
Sezon 2
Premiera 8 marca
Netflix


Tytułowa bohaterka serialu Marvel’s Jessica Jones, była superbohaterka, postanawia odmienić swoje życie i zostaje prywatnym detektywem.


Po latach powraca drugi sezon Jessicy Jones i jestem ciekawa jak to wszystko dla nich wypadnie. Jako fanka Marvela (chociaż seriali prawie wcale nie oglądałam) to staram się w miarę możliowści to wszystko nadrobić i w miarę dobrze mi to idzie.


Santa Clarita Diet
Sezon 2
Premiera 24 marca
Netflix


Serial Santa Clarita Diet skupia się na małżeństwie Sheili i Joela, którzy są agentami nieruchomości w Santa Clarita w Kalifornii. Ich życie zmienia się, kiedy Sheila doświadcza dramatycznej przemiany.


Jako, że w poprzednim roku obejrzałam ten serial i spodobał mi się to jestem zobowiązana do kontynuacji tegoż serialu, bo bardzo mi się podoba taka wersja serialu o zombie. Mimo, że wygląda na taki przesłodzony do szpiku kości, to uwierzcie nie jest tak, przez co chyba mi się spodobał.


The Americans
Sezon 6
Premiera 28 marca
FX


Serial Zawód: Amerykanin skupia się na dwóch szpiegach KGB, Phillipie i Elizabeth, którzy udają, że są szczęśliwym amerykańskim małżeństwem żyjącym na przedmieściach Waszyngtonu. Nieprawdziwy związek bohaterów nabiera rumieńców i prawdziwości, ale wciąż jest wystawiony na próbę przez eskalację zimnej wojny. Para musi zachowywać niebezpieczne relacje z siatką szpiegowską, która ich kontroluje. Wszystko komplikuje poczucie Phillipa, że amerykańskie wartości nie są takie złe. Razem mają dwójkę dzieci, które nic nie wiedzą o prawdziwej tożsamości rodziców.


Kolejna produkcja, którą puki co nie oglądałam, ale chyba niebawem to się zmieni. Mam wielką nadzieję, że spodoba mi się ta produkcja i będę chciała  śledzić losy naszych bohaterów. Puki co mam dużo sezonów do nadrobienia, ale na pewno uda mi się to wszystko załatwić.


A Series Of Unfortunate Events
Sezon 2
Premiera 30 marca
Netflix


Seria niefortunnych zdarzeń” — serial na podstawie bestsellerowego cyklu książek napisanych przez Daniela Handlera (pod pseudonimem Lemony Snicket), z laureatem nagród Emmy i Tony, Neilem Patrickiem Harrisem w jednej z głównych ról — opowiada tragiczną historię sierot Baudelaire (Wioletki, Klausa i Słoneczka), których nikczemny opiekun, Hrabia Olaf, nie cofnie się przed niczym, by przejąć należny im spadek. Rodzeństwo szuka wskazówek umożliwiających wytłumaczenie zagadkowej śmierci rodziców, ale musi na każdym kroku uważać na Olafa, który skrywa się pod różnymi przebraniami i co chwila opracowuje nowy podstępny plan.


Uwierzcie mi, czekam z niecierpliwością na ten serial, który podbił moje serduszko. Uwielbiam śledzić losy naszych sierot i i zmagania z Hrabią Olafem, który chce zabrać od nich cały majątek. Chociaż początkowo byłam sceptycznie nastawiona na ten serial, po nieudanym filmie, ale cieszę się, że zmieniłam zdanie o dawno temu obejrzałam go.

Komentarze