Share Week - Moja pierwsza edycja



W blogosferze jestem jak wiecie od niedawna i mimo, że jest to mój 3 blog, to dopiero teraz czuje, że jest to blogowanie takie jakie chciałam, żeby ono było. W końcu odnalazłam się w tym co robię i dzięki pewnym blogom wiem jak budować treści, które spodobają się dla was. Mimo, że nie jest jeszcze zbyt zadowalająco, to i tak cieszę się, że tutaj jestem i mam swoją taką małą społeczność, która mam nadzieję, że będzie rosnąć na sile.

Oczywiście gdyby nie inspiracje i pomoce innych blogów dawno by mnie tutaj nie było . Dlatego dzisiaj przychodzę do was i proponuję niesamowitą zabawę. Jakiś czas temu rozpoczęła się kolejna edycja Share Week prowadzona przez Andrzeja Tucholskiego. Jak można się domyśleć pierwszy raz w takiej akcji biorę udział i mam nadzieję, że zainspiruje was do wzięcia w niej udziału, bo pomaganie sobie nawzajem jest bardzo ważne.


Share Week

Share Week jest to akcja jak wspomniałam wyżej zapoczątkowana przez Andrzeja Tucholskiego i prowadzona od 2012 roku. Jest to akcja, która polega na poleceniu innych blogerów, którzy nas inspirują, cenimy ich zdanie, jak i najchętniej do nich wracamy. Więcej na jej temat możecie przeczytać u samego pomysłodawcy.


Moje typy
 
Dla mnie numerem jeden jest Kasia. Poznałam ją ponad rok temu poszukując coś na temat Bullet Journala. Zagłębiając się coraz bardziej w jej blog przepadłam bezgranicznie. Oczywiście nie tylko o tym jest ten blog. Tematykę jaką dotyka jest lifestyle i to w jaki sposób przedstawia nam swoją codzienność i minimalistyczne podejście do życia zachwyca mnie i motywuje do ciągłych zmian. To dzięki niej poszerzam swoje blogowe jak i życiowe horyzonty i uwierzcie, podoba mi się i to bardzo.


 

Jest to w dużej mierze blog parentingowy, a jak wiecie nie jestem puki co mamą, to i tak nie zmienia to faktu, że uwielbiam spędzać swój czas na czytaniu tych wszystkich interesujących treści, które na pewno za kilka lat przydadzą mi się. Monika jest dla mnie cudowną osobą, blogerką jak i oczywiście matką i żoną, która kocha swoje dzieci. Jej wpisy pozytywnie na mnie wpływają i podbudowują do ciągłego działania. Jej porady staram się wcielać w życie, bo takie smart życie jest niesamowicie ciekawe.




To dzięki Alinie jest coraz bardziej zorganizowaną osobą. To ona zachęca do zmian swojego otoczenia, abyśmy my dobrze się czuli w naszych czterech ścianach. To dzięki niej nauczyłam się odpuszczać wielu rzeczy, bo kolekcjonowanie w nadmiarze rzeczy nie jest czymś dobrym. Uczy nas również do patrzenia inaczej na świat i że zdrowa dieta jak i sport to coś ważnego w naszym życiu. Niesamowicie się cieszę, że trafił na jej blog, bo czuje, że jestem bardziej zorganizowaną osobą.



Komentarze

  1. Fajnie, że polecasz nowe blogi, chętnie zajrzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy takie nowe, ale gorąco zachęcam przeczytać je, bo są niesamowite :)

      Usuń
  2. Muszę bardziej zapoznać się z tematem.. Blogi polecone przez Ciebie na pewno odwiedzę! :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, bo jest to na prawdę ciekawa akcja, w której warto wziąć udział i jak nie w tym roku to w następnym :) Polecam odwiedzić te blogi :)

      Usuń
  3. Fajnie, że polecasz nowe miejsca w sieci...Trzeci blog? Wow :) Cieszę się, że w końcu jest tak, jak chciałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Wikilistka to dla mnie nowe miejsce - idę zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że polubisz tą blogerkę tak jak ja :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę nadrobić te blogi :) Będzie czytane i sprawdzane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani jednego, z chęcią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz