Powroty serialowe kwietnia



Uwierzcie mi w tym miesiącu mam dla was na prawdę sporą ilość powrotów seriali i znajdźcie na pewno tutaj kilka ciekawych produkcji, za które będziecie chcieli się zabrać. Na tej liście znajdziecie wszystko o czym dusza zapragnie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dlatego nie przedłużając zapraszam na moją długą listę premier.


Legion
Sezon 2
Premiera 4 kwietnia
FOX 


Projekt oparty na komiksach z serii X-Men. Legion opowiada historię Davida Hallera. Od momentu, gdy był nastolatkiem, David zmagał się z chorobą psychiczną. Zdiagnozowano u niego schizofrenię i wielokrotnie leczono w szpitalach. Bohater po dziwnym kontakcie z jednym z pacjentów zaczyna zdawać sobie sprawę, że głosy, które słyszy, i wizje, które czasem pojawiają się przed jego oczami, mogą być prawdziwe.

Jeden z lepszych seriali z poprzedniego roku, który niesamowicie mi się spodobał i nie mogłabym ominąć i tego sezonu, bo szykuje się jeszcze więcej psychodeliczności i tego mrocznego klimatu, którego niesamowicie mi brakowało. Muszę zaznaczyć, że już niebawem ujrzycie na moim blogu recenzje, odnośnie pierwszego sezonu.


La Casa de Papel
Sezon 1 część 2
Premiera 6 kwietnia
Netflix 


Serial La Casa de Papel opowiada o ośmiorgu przestępców, ktorzy barykadują się z zakładnikami w hiszpańskiej mennicy. W międzyczasie geniusz wśród złodziei manipuluje policją, by zrealizować swój plan.


Sama nie wiem, czy ta produkcja powinna być tutaj na liście, ponieważ jest to po prostu druga część pierwszego sezonu, ale niech będzie tutaj i problem z głowy. Jak dla mnie ciekawa produkcja. Niestety z taką tematyką nie miałam jak do tej pory do czynienia i chyba to był mój błąd. Jak na razie nie mam dużo do nadrobienia dlatego już niebawem znika, aby oglądać ten gangsterski serial.


The Expanse
Sezon 3
Premiera 11 kwietnia
Syfy 


Akcja The Expanse rozgrywa się 200 lat w przyszłości, a w jej centrum leży sprawa zaginionej kobiety. Bohaterami są Jim Holden, zastępca dowódcy statku Canterbury, który zajmuje się holowaniem brył lodu z Pierścieni Saturna do zajmujących się górnictwem i wydobyciem minerałów Stacji Pasa Asteroid, oraz detektyw Miller, który poszukuje zaginionej. Kiedy wiedziony tropem trafia do Scopuli i sympatyzującego z buntownikami Holdena, zaczyna zdawać sobie sprawę, że dziewczyna może być kluczem do wszystkiego. Układowi Słonecznemu grozi wojna.


Szukacie serialu gdzie akcja rozgrywa w kosmosie to dobrze trafiliście. Mimo, że puki co nie oglądałam tego serialu, to czuje, że pora to zmienić, bo widać, że z sezonu na sezon serial jest coś lepszy i sięga coraz więcej fanów.


The Originals
Sezon 5
Premiera 20 kwietnia
CW


The Originals to spin-off serialu Pamiętników wampirów. Skupia się na oryginalnej rodzinie, a główną rolę gra w nim Joseph Morgan znany z roli Klausa. Razem ze swoim rodzeństwem udaje się do Nowego Orleanu – miasta, która kilkaset lat wcześniej pomógł zbudować. Spotyka tam swojego protegowanego, Marcela, któremu świetnie się powodzi, co wzbudza w głównym bohaterze zazdrość. Jednocześnie w jednej z dzielnic dochodzi do nadprzyrodzonych i niebezpiecznych zjawisk.


Mimo,że dość dawno zaprzestałam oglądać ten serial, to w końcu nadszedł czas, aby powrócić. Niestety dawno temu oglądałam ten serial, jak i Pamiętniki wampirów, ale to jest chyba czas, aby wrócić popatrzeć co tam ciekawego się dzieje. Kiedyś bardzo lubiłam te seriale i nie mam pojęcia czemu zaprzestałam.


Fear the Walking Dead
Sezon 4
Premiera 23 kwietnia
AMC Polska


Fear the Walking Dead to serial towarzyszący The Walking Dead. Opowiada o początkach epidemii zombie i jest prequelem historii pokazywanej w TWD. Miejscem akcji jest Los Angeles.


Kolejny serial, którego nie miałam zaszczytu oglądać i który mam zamiar nadrobić, bo jak już ogląda się The Walking Dead, to chyba warto również obejrzeć i tą produckję. Wiem, że to praktycznie nie jest z sobą powiązane, ale jako osoba lubiąca oglądać filmy i seriale o zombie to warto i ten serial zaliczyć.


Westworld
Sezon 2
Premiera 23 kwietnia
HBO i HBO Go


Serial science fiction oparty na filmie Michaela Crichtona z 1973 roku. Akcja Westworld rozgrywa się w futurystycznym parku rozrywki, w którym roboty zaczynają szaleć i atakować gości.


Jak dla mnie rewelacyjny serial, któremu warto poświęcić czas przez swój niepowtarzalny klimat i dbanie o najmniejszy detal. W tej produkcji widać, że zadbano o każdy najmniejszy detal, co przykuwa niesamowicie widza. Już nie mogę się doczekać, aż będzie ten serial do obejrzenia.


The 100
Sezon 5
Premiera 24 kwietnia
CW


Akcja serialu The 100 umiejscowiona została 97 lat po nuklearnej wojnie, która zniszczyła cywilizację. Statek kosmiczny, na którego pokładzie znajdują się ocaleli ludzie wysyła 100 młodych przestępców na Ziemię, by sprawdzili, czy na nowo można rozpocząć kolonizację planety.


Serial, którego recenzja niebawem się pojawi. Puki co obejrzałam tylko pierwszy sezon, ale chciałabym powrócić do ponownego oglądania, bo bardzo lubię produkcje przedstawiające apokaliptyczną wizję świata, a tutaj właśnie tak jest.


Genius
Sezon 2 
Premiera 24 kwietnia, 
Nat Geo lub FOX

Serial Genius opowiada historie życia historycznych wielkich umysłów, każdy sezon skupia się na innym geniuszu. Produkcja ukazuje okresy od młodości bohaterów do ich ostatnich lat życia, przedstawiając ich odkrycia, miłości, relacje i wady.


Mimo, że puki co nie obejrzałam pierwszej części, to mam zamiar niebawem to zmienić, chociaż to nic a nic nie wpłynie na oglądanie drugiego sezonu, bo każdy sezon będzie nam przedstawiał niezwykłe osoby. Bardzo ciekawy pomysł na dostarczanie nam biografii znanych ludzi sprzed lat.


The Handmaid’s Tale
Sezon 2 

Premiera 25 kwietnia, 
Showmax

Akcja serialu pt.: The Handmaid’s Tale toczy się w dystopijnej przyszłości. Główna bohaterka jest zmuszona, by żyć w konkubinacie pod fundamentalistyczną, teokratyczną dyktaturą. Produkcja jest oparta na powieści Margaret Atwood pod tym samym tytułem.


Jeśli nie oglądaliście pierwszego sezonu, tego dystopijnego serialu, to lećcie nadrobić go. Jest to bardzo przygnębiająca produkcja, która daje niesamowicie do myślenia i moim zdaniem warto poświęcić jej czas.

Komentarze

  1. Kiedy to wszystko oglądasz, ja nie ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tyle zestawienie tytułów, ja nie jestem w stanie takiej ilości obejrzeć , bo jest tego trochę :)

      Usuń
  2. Z niecierpliwością oczekuję nowego, niestety ostatniego sezonu ,,The Originals". Jeszcze ma być drugi sezon ,,Opowieści podręcznej", też na to czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się na pewno znajdziesz inne ciekawe seriale :) również z niecierpliwością czekam na ten serial, bo pierwszy sezon bardzo mi się spodobał :)

      Usuń

Prześlij komentarz