Premierowe nowości kwietnia


Jako, że pojawiły się już kwietniowe premiery kinowe, to zapraszam was na nowości serialowe, które moim zdaniem warto obejrzeć. Tym razem trochę tych produkcji się nazbierało. Mam nadzieję, że te tematyki przypadną wam do gustu.


The Crossing
Premiera 2 kwietnia
ABC


The Crossing opowiada o Jude Ellis, który jest szeryfem w niewielkim rybackim miasteczku w stanie Oregon. Mężczyzna pragnie wieść spokojne życie razem ze swoim młodym synem, z dala od demonów trudnej przeszłości. Na przeszkodzie staje mu jednak niepokojące zdarzenie. Woda wyrzuca na pobliską plażę uchodźców, z których tylko 47 przeżywa. Okazuje się, że uciekinierzy pochodzą z ogarniętego wojną miasta znajdującego się… w Ameryce przyszłości. Rozpoczyna się śledztwo w sprawie uchodźców. Policja i mieszkańcy miasteczka zaczynają szukać odpowiedzi. Jedno jest pewne – ich życie wkrótce zmieni się całkowicie.

Muszę przyznać, że zaciekawiła mnie ta produkcja i pierwszy raz coś takiego będę oglądać. Na pewno na długo pozostanie w mojej pamięci, bo takie niewyjaśnione zjawiska, to dla mnie coś ciekawego.


Killing Eve
Premiera 8 kwietnia
BBC America 

Historia serialu Killing Eve skupi się na agentce Eve, która jest znudzona siedzeniem przy biurku. Po drugiej stronie jest zaś Villanelle, porywająca i utalentowana morderczyni. Te dwie zaciekłe i inteligentne kobiety, które mają na swoim punkcie obsesję, idą łeb w łeb w niezwykłej grze w kotka i myszkę.

Uwielbiam thrillery, dlatego ta pozycja to must have. Ciekawi mnie co twórcy wykombinują, bo ostatni czasu takie produkcje przybierają na sile, ale niestety większość nie wypada dobrze, mam nadzieję, że tym razem nie będzie tak samo.


Deep State
Premiera 9 kwietnia
FOX Polska

Fabuła Deep State rozgrywa się w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Libanie i we Francji. Historia skupia się na bezlitosnej rzeczywistości szpiegowskiego świata. Bohaterem jest Max Easton, były szpieg, który wraca do gry, by pomścić śmierć syna.

Ciekawy serial, który musiał się znaleźć na mojej liście. Chociaż ciężko mi się zmusić do takich produkcji, to mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej i ta historia mimo wszystko porwie mnie, że będę chciała do niej wracać.


Lost in Space
Premiera 13 kwietnia
Netflix


Akcja Lost in space rozgrywa się w przyszłości odległej o 30 lat. Kolonizowanie kosmosu to codzienność, a rodzina Robinsonów zostaje wybrana do grona szczęśliwców, którzy mogą opuścić Ziemię. Niestety w drodze do nowego domu dochodzi do wypadku i Robinsonowie są teraz zdani tylko na siebie.

Produkcje, gdzie akcja dzieje się w kosmosie, to dla mnie coś ciekawego, coś co lubię sobie od czasu do czasu obejrzeć. Dlatego ta produkcja musi być przeze mnie obejrzana.


It Was Him: The Many Murders of Ed Edwards
Premiera 16 kwietnia
Paramount


Serial, a raczej dokument It Was Him: The Many Murders of Ed Edwards śledzi losy Weterana detektywa John Cameron, który bada skazanego seryjnego mordercę Ed Edwars z najbardziej znanych morderstw z ostatnich 60 lat, wiele z nich wciąż pozostają nierozwiązane.

Seriale dokumentalne, są najczęściej oglądanymi produkcjami ostatniego czasu przeze mnie i jestem z większości zadowolona. Może niebawem uda mi się zrobić jakieś zestawienie takich produkcji, co wy na to? Puki co jestem zaciekawiona, jak wyjdzie im ten serial i zagłębianie się w sprawy morderstw, przez takiego psychopatę, to coś ciekawego.

Komentarze

  1. Ostatnio też oglądamy z mężem seriale dokumentalne, polecam "Świat z góry" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią obejrzę ten serial, a może spodoba mi się :)

      Usuń
  2. Pierwsza pozycja wydaje się być ciekawa, łączy w sobie znane nam z rzeczywistości wydarzenia z czymś mniej rzeczywistym, fantastyką właściwie.

    Czyli można powiedzieć, że w kwestii wzroku mamy podobnie. Można się pocieszyć, że w przeszłości jak nie było okularów ludzie dopiero mieli ciężko, część z nich mogła nawet nie przeżyć, jeśli nie była w stanie czegoś upolować.

    Kiedyś wymęczyłem nawet 40 kilometrów na jeden raz, jak dla mnie jednak to za dużo. Dziwię się jak kolarze mogą 200 kilometrów jednego dnia robić. @_@

    Husky jakoś nie za bardzo budzą moje zaufanie, może ze względu na te ich oczy, często w dziwnych odcieniach.

    W taką pogodę jak jest teraz to można już właściwie wszystko robić, z takich rzeczy niemal letnich nawet.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten gatunek filmowy jak i serialowy, więc to musiało się pojawić na mojej liście :)

      Usuń
  3. Ja ostatnio nie oglądam nic poza Netflixem - przepadłam tam na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, ,,Killing Eve" wydaje się dosyć ciekawe, gra tam Jodie Comer, bardzo dobra aktorka, lubię ją, ale też występuje tam aktorka z ,,Chirurgów", a jej już nie lubię oglądać. Nie wiem, może po prostu obejrzę jeden odcinek, jak mi się spodoba to ok, jak nie - to nie będę oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypodobał i jak znać co o nim sądzisz :)

      Usuń

Prześlij komentarz