Blogmas #2 / 2018 Świąteczna zabawa



Przychodzę dzisiaj do was dość późno i dodatkowo z nietypowym postem, a mianowicie chciałabym was zachęcić do wzięcia udziału  w Świątecznej zabawie, którą organizuję na instagramie. Może i puki co bardzo, ale to bardzo mało osób się zgłosiło, to mam nadzieję, że to się zmieni i ktoś zainteresuje się czymś takim.

Pomysł zaczerpnęłam od daria_czytaa, która ma swoje konto jedynie na instagramie i wymyśliła zabawę Mikołajkową, gdzie wysyła się sobie prezenty (trochę więcej informacji przedstawię niżej). Jak można się domyślić nie będzie, to akcja Mikołajkowa, a raczej typowo Świąteczna, o czym pisałam wam wyżej.

Zabawa polegać będzie na tym, że każda osoba, która się do mnie zgłosi robi prezent Świąteczny dla wylosowanej przeze mnie osoby. W paczce prezentowej może się znaleźć co tylko dusza zapragnie. Nie ma żadnych wymaganych rzeczy, więc wszystko zależy od was co włożycie do takiej paczuszki.

Dodatkowo jako, że jest to zabawa instagramowa, to zachęcam do zajrzenia na mój profil i udzielania się w moich ankietach. Oczywiście zgłaszać się możecie też tutaj, chociaż tak czy siak wolałabym abyście to robili na ig. Jeśli oczywiście jest ktoś chętny, to proszę o szybką odpowiedz, bo chciałabym już niebawem rozpocząć tą zabawę. Dodatkowo osoby chętne proszę o przesłanie mi swoich kont instagramowych w celu łatwiejszego kontaktu.

Komentarze

  1. Nie mam konta na Instagramie, ale życzę udanej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, napisz do mnie na IG co i jak (hisses_and_hugs) i jeśli termin wysłania paczuszek będzie dla mnie ok (mam mnóóóóstwo na głowie!) to z chęcią wezmę udział w tej zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puki co akcja stanęła w miejscu, ale jak coś mi będzie wiadomo, to się odezwę do ciebie :) w sumie będę pisać do ciebie i dawać ci znać co i jak :)

      Usuń
  3. Może w przyszłym roku, w tym roku zaangażowałam się już w kilka projektów dla potrzebujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo szczytny cel i o wiele bardziej ważniejszy od mojego :)

      Usuń

Prześlij komentarz