Cele - Marzec 2019


Nowy miesiąc zapukał do naszych drzwi dlatego przychodzę do was dość wcześnie z celami na miesiąc marzec.

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie dla mnie łaskawy i uda mi się więcej zrealizować niż w poprzednich miesiącach. Chociaż robię już ogromne postępy, więc jest dobrze.


Blogowanie

Przygotowanie wpisów
Jak co miesiąc chciałabym jak najwięcej dostarczać dla was postów. Chociaż w miarę dobrze mi to już idzie i tak już w poprzednim miesiącu dostarczyłam wam 11 wpisów i z tego powodu jestem szczęśliwa.  Chciałabym również dostarczać wam jakieś tematyczne wpisy, tak jak w zeszłym miesiącu, gdzie dostarczyłam wam post walentynkowy. Podsyłajcie również swoje propozycje jakie wpisy chcielibyście ujrzeć. Możecie to robić tutaj lub na fb. 

Budowanie społeczności blogowej
W dalszej kolejności chciałabym budować swoją społeczność czy to na blogu, czy też na mediach społecznościowych, bo niezbyt dużo odwiedza mnie osób. Zdawałam sobie sprawę, że to nie jest praca tylko na miesiąc, a trzeba przez wiele miesięcy wkładać w to wszystko pracy i serca. Mam nadzieję, że to się w końcu zmieni i piszcie mi co powinnam zmienić u siebie?

Wyzwanie
Przygotowanie wiosennego wyzwania i mam nadzieję, że w końcu uda mi się jakieś zrealizować. A może wy macie jakieś mi polecić.


Życiowe

Zrobić generalne porządki
Czas świąt i nowego roku już dawno za nami, więc czas pochować większość niepotrzebnych rzeczy żeby nic mi tam nie zawadzało i nie zajmowało zbędnego miejsca.

Wiadomo robię porządki, ale jako, że bardzo mało mieszkam w swoim domu, a raczej u dziadków to pora ruszyć do domu i zrobić porządek z moim pokojem jak i tym u dziadków.

Przygotowanie dekoracji
Wiosna już się zbliża dlatego czas kupić jak i wykonać wiosenne dekoracje aby tak dodać uroku moim pokojom.

Znaleźć pracę
CV przygotowane dlatego pora w tym miesiącu wziąć się w pełni na szukaniu pracy. Chociaż puki co czekam na szkolenie, które przez pewien czas będę mieć.  Trzymajcie za mnie kciuki aby wszystko poszło po mojej myśli.


Zdrowotne

Odwiedzić lekarza
Po dość sporej przerwie czas wybrać się do lekarza aby przebadano mnie i sprawdzili co mi jest. Nie lubię do nich chodzić, ale jak trzeba to trzeba i lepiej działać wcześniej niż za późno.

Ustalić dietę
Czas na zdrową dietę, a raczej chodzi mi o jej kontynuowanie i dodaniu jeszcze kilku rzeczy do diety. Eliminacja niektórych produktów idzie mi dość dobrze i może niebawem coś napiszę na temat mojej diety i tego co zmieniłam w swoim życiu.

Miracle morning po mojemu
Niestety cały czas coś mi nie po drodze, aby w końcu zająć się sobą. Chociaż pod koniec lutego coś się zmieniło i zaczęłam ćwiczyć i kilka rzeczy wprowadziłam w życie i od teraz tak ma być. W tym miesiącu stop odwlekania i czas wziąć się za siebie, aby o wiele lepiej wyglądać. Trzeba przecież zatroszczyć się o siebie i twój wygląd na zewnątrz i wewnątrz w środku jest bardzo istotny.

Czas na świeżym powietrzu
W końcu pora chodzić na jakieś dłuższe spacery, bo przecież przebywanie na świeżym powietrzu jest bardzo istotne i trzeba w jakiś sposób doładować się.

Komentarze

  1. Dobre masz plany, bo dotyczące różnych sfer życia. A według mnie właśnie w ten sposób należy podchodzić do siebie, by się rozwijać.

    Miło mi, że polecane książki odnajdują potencjalnych kolejnych czytelników. Bo czasem warto szczególnie coś przeczytać. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam termin do urzędu pracy na wizytę u osoby dającej propozycje pracy. A w międzyczasie poszukam czegoś sam.

    Pozdrawiam raz jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany bardzo realne, wiosennie uzasadnione, a zdrowie najważniejsze. Trzymam więc kciuki, by wszystko sie udało:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę spełnienia celów na ten miesiąc :)

      Usuń
  4. Czas przygotować się na wiosnę :) Powodzenia w spełnianiu celów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również tego życzę :) muszę przyznać, że już kilka celów z tej listy zostało zrealizowanych, więc jest bardzo dobrze :)

      Usuń
  5. Ja mam wrażenie, że w kółko robię generalne porządki, bo wciąż od nowa zbiera się w domu za dużo rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz