Cele- Listopad 2017



Nowy cykliczny post na moim blogu ukazujący moje cele na dany miesiąc. Wiem, że trochę ten wpis jest spóźniony jak to zwykle u mnie bywa, ale przecież nikt się nie obrazi. Jak już można się domyślać będę zamieszczała swoje cele na dany miesiąc więc zapraszam na moje cele listopadowe.


Blogowanie
 Plany blogowe
W najbliższym czasie wypadałoby dodać na bloga nowe tematyczne posty, które są jak na razie w fazie rozwoju i mam nadzieję, że niedługo coś z tego wszystkiego się wykluje bo czuje, że nie daje z siebie wszystkiego. Obiecałam sobie, że będę dodawać 4-5 posty tygodniowo więc tak jak postanowię tak też zrobię, więc trzymajcie za mnie kciuki.

Recenzowanie 
Jak wiecie albo i nie mój blog miał być poświęcony recenzowaniu filmów jak i seriali. No i jak widzicie z tym bywa u mnie różnie i w związku z tym  obiecuję poprawę i niedługo dostarczę wam recenzję filmów, które obejrzałam. Co patrząc na ten rok to dość sporą ilość filmów i seriali obejrzałam i wypadało by cokolwiek na ich temat powiedzieć.

Wyzwaniowy grudzień
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zrealizowaniem wyzwania, który będzie w dużej mierze związany z przyjściem do nas zimy. Niestety to jest tylko taki mój zamysł, który mam nadzieję, że do grudnia pojawi się na moim blogu i niebawem się dowiecie co to takiego.


Wyzwanie „Kreatywne planowanie” u Worqshop
Startował u Kasi z worqshop nowe wyzwanie, które jest poświęcone planowaniu i przy tym wykorzystane będzie BuJo o którym chyba niebawem co dla was napiszę. Jak się tylko dowiedziałam o tym wyzwaniu od razu zapisałam się na newsletter i zapisałam się i szczerze zachęcam was do tego, bo może dzięki temu poznacie nową technikę planowania, która jest rewelacyjna.


 Domowe 
Projekt D.O.M 
Pewnie zastanawiacie się co to takiego, więc już wam mówię to Domowa Organizacja Minimalistyczna. Jest to dla jasności jakby wyzwanie, które znalazłam u Design Your Life, która uczy nas jak segregować i z jakiś rzeczy sobie odpuścić. Jak dla mnie jest to rewelacyjne rozwiązanie do którego was zachęcam, bo dzięki temu wasz dom będzie perfekcyjnie wysprzątany.


Ćwiczeniowy listopad
Niestety jestem z osób, które szybko coś postanawiają a potem ten słomiany zapał znika. Puki co jestem z siebie zadowolona i mam słomiany zapał do tego aby wyćwiczyć nogi. Więc jak na razie robię postęp i staram się intensywnie spalić zbędne kalorie, bo każda kobieta chce pięknie wyglądać. 



Zdrowotne
Zaliczyć wizyty u lekarzy
W końcu w tym miesiącu muszę zajść się swoim zdrowiem o którym dość często mówię, ale mój staw skokowy teraz to priorytet i muszę się o niego w 100% zacząć troszczyć, bo mogę jeszcze gorzej narobić a tego to już bym nie zniosła.


Ustalić dietę
W związku z tym, że mało co mogę jeść to muszę ustalić sobie dietę. Niestety w moim przypadku dieta to podstawa i chciałabym wymyślić jakieś pyszne przysmaki, które z chęcią będę jeść. Muszę przyznać, że staram się od jakiegoś czasu ograniczyć mięso jak już coś to tylko kurczak, ale i tak w mojej diecie królują owoce i warzywa z czego na prawdę  bardzo się cieszę.

 

Towarzyskie
Sylwestrowa noc w Zakopanym- załatwić
Od dłuższego czasu z moim facetem zastanawialiśmy się gdzie fajnie by było wyjechać na Sylwestra więc padło na Zakopane z czego na prawdę się cieszę. Niestety puki co nic nie zostało załatwione i martwię się, że wszystkie domki będą zajęte. Trzymajcie za nas kciuki.


Wyjazd z chrzestnym do Warszawy
Jak tylko się dowiedziałam o tym, że mamy możliwość jechać to jestem szczęśliwa. Mam tylko nadzieję, że wszystko wypali i w końcu wyjadę.


Wyjść do kina
Jak to zwykle bywa raz na miesiąc chciałabym wyjść do kina na jakiś ciekawy film. Niestety puki co osoba z którą najczęściej chodzi ze mną do kina nie odzywa się do mnie, więc nic innego mi nie zostało jak czekać aż pójdę na jakiś kolejny horror.



Komentarze

  1. Powodzenia z zrealizowaniem celów, obyś się szybko nie poddała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak zyczyć pozowdzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Świetne niektóre postanowienia. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówi się, że cele trzeba wypowiedzieć głośno, przy innych by mieć większą mobilizację do ich realizacji.
    Trzymam kciuki żeby udało Ci się zrealizować przynajmniej większość z nich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł na post, a plany ambitne. Zdecydowanie czeka Cię pracowity miesiąc! Trzymam kciuki za sukces :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji planów 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i aby wszystkie cele udało się zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Recenzje filmów chętnie zobaczę, potrzeba mi czegoś dobrego do obejrzenia. Powodzenia w spełnianiu się! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to miło więc niedługo dostarczę tutaj recenzje filmów :)

      Usuń
  9. Ja też w listopadzie wracam do ćwiczeń. :D U mnie najlepszą motywacją do ćwiczeń jest disco polo haha Polecam xD Żadna playlista ze spotify tak nie dodaje mi energii, jak disco hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już dawno przestałam słuchać tej muzyki ale może może wrócę do niej :). Ja to akurat uwielbiam rock i pod te rytmy uwielbiam sprzątać itp :)

      Usuń
  10. Powodzenia w realizacji! I udanego pobytu w Warszawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plany! Powodzenia w realizacji ♥
    Ja do kina idę za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w listopadzie raczej się obijam, a zresztą nigdy nie wyznaczam sobie żadnych celów, u mnie pełen spontan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś raczej wszystko robiłam spontanicznie ale to się zmieniło :)

      Usuń

Prześlij komentarz