Tygodnik #3 / 2017 Święto Zmarłych, dziadka urodziny i grudniowe plany



Ostatni tydzień października zakończył się jak również zaczął się już nowy miesiąc listopad. Poprzedni tydzień był dość interesującym tygodniem i w końcu coś się dzieje.

Ostatnie dwa dni października stoją pod znakiem szkoły, gdzie jak to zwykle bywa nic konkretnego się nie działo. Praktyki w placówkach są dość ciekawe i coraz bardziej to wszystko się rozkręca z czego się cieszę.

Początek listopada zaczął się dość sentymentalnie, bo jak wiadomo Święto Zmarłych było i również tego dnia dziadek obchodzi urodziny, więc trochę posiedziało się u dziadków i w końcu mogłam ich zobaczyć bo dawno już u nich nie byłam.

W czwartek latanie po lekarzach i nie za ciekawą diagnozę dostałam w związku z moją nogą, bo muszę się wybrać do chirurga na wycięcie ganglionu ze stawu skokowego czego uwierzcie mi bardzo się boję. Ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze.

W weekend natomiast byłam w pracy a raczej na degustacji sosów i zup, więc wpadną w następnym miesiącu jakieś pieniądze, które jakby nie patrzeć przydadzą się na Święta jak i na Sylwestra bo wraz z Marcinem wyjeżdżamy w góry. Tak, więc czekam z niecierpliwością na grudzień, bo szykuje się kilka dość fajnych momentów, które na długo zapamiętania.

Polecajki

The Walking Dead
Po kilku miesięcznej przerwie z powrotem powróciłam do oglądania tegoż serialu, który wprost uwielbiam. Niestety puki co jestem w trakcie oglądania 7 sezonu, ale patrząc na moje tempo oglądania niedługo już zacznę oglądać 8 sezon. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam produkcje związane z zombie i mogłabym je chłonąć praktycznie non stop. Ale ta produkcja jest jedna z moich ulubionych, jak i jest to jeden z moich ulubionych seriali. Nim zaczęłam oglądać tą produkcję trochę trwało nim do tego się zmobilizowałam i teraz nie żałuję tej decyzji. Serial ten jest rewelacyjny ze względu na fabułę, na przedstawienie apokaliptycznego świat oraz przez bardzo barwne postacie dzięki którym pokochałam ten serial.


Na blogu  

Tygodnik  Kolejny tygodnik w którym opisuje mój tydzień.

Listopadowe premiery kinowe  Na blogu zawitały nowości kinowe na które moim zdaniem warto się wybrać. 

Analizując Grę o tron  Ci co jeszcze nie oglądają tegoż serialu mam recenzję, która może zachęci was do obejrzenia tego serialu. 


Mam nadzieję, że ciekawie się zaczął u was nowy miesiąc i życzę dobrej jesiennej aury. Oczywiście mam nadzieję, że oglądacie ten serial i zachęcam was do jego obejrzenia.

Komentarze

  1. Bardzo nie lubię określenia Święto Zmarłych, preferuję jednak Wszystkich Świętych;)
    A co do serialu, muszę się w końcu na niego skusić, bo jesteś kolejną osobą, która mówi o nim pozytywnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam obejrzeć ten serial, chociaż są momenty przez które zwątpiłam w tą produkcję ale warto oglądać go :)

      Usuń
  2. ja nie oglądam tego serioalu, jakoś mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki straszny, chociaż jest kilka momentów które mogą przerazić ale nie za dużo :)

      Usuń
  3. Chętnie przekonam się czy serial i mnie może się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam kilka odcinków obejrzeć jak się nie spodoba to można zakończyć oglądanie :)

      Usuń
  4. Ten serial za mną strasznie chodzi i od dłuższego czasu mam ochotę to obejrzeć, ale niestety czasu jest bardzo mało i nie ma kiedy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno godzina dziennie się znajdzie na obejrzenie ;)

      Usuń
  5. Serialów nie oglądam. Generalnie mało oglądam telewizji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w planach zacząć oglądać ten serial ale nie miałam czasu. Niedługo pewnie się za niego wezmę ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gorąco polecam obejrzeć go bo moim zdaniem warto :)

      Usuń
  7. Ja w tej chwili nadrabiam oglądanie Friends. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie oglądałam jeszcze tego serialu i zbytnio mnie nie ciągnie do tego :)

      Usuń
  8. Ten serial bardzo polecała mi koleżanka już ze 2-3 lata temu ale nie oglądałam jeszcze ;-) Boję się, że za bardzo się wciągnę a trochę tych sezonów się już nagromadziło. Ja bardzo lubię święto Wszystkich Świętych i Zaduszki. Może to dziwnie brzmi, ale przecież do zmarłych przychodzą ich rodziny więc uważam, że to super święto. Tego jednego dnia każdy znajduje czas by odwiedzić swoich zmarłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie się czas aby obejrzeć go, na pewno lepiej teraz zacząć niż jak będzie więcej tych sezonów :). Ja to nie tyle, że lubię te święto a raczej jest dla mnie ważne aby pojechać pomodlić się nad grobem i powspominać tą osobę :)

      Usuń
  9. The Walking Dead obejrzałam chyba 3 sezony. Serial nie dla mnie, nie lubię zombie. Poza tym, jak wszyscy mają zginąć to dla mnie to jest bez sensu i nie chcę czegoś takiego oglądać. Przywiązuję się do pewnych postaci. A ,,Gry o tron" nie widziałam, bo nie przebrnęłam nawet przez jeden odcinek. Z tych dwóch, jak dla mnie lepsza wydaje się ,,Gra" i to zdecydowanie, choć mówię to tylko po opiniach zasłyszanych od znajomych, bądź przeczytanych w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bardzo lubię te dwa seriale ale nie każdemu przypadną one do gustu :). Nie ma co kierować się opinią innych bo każdy woli co innego :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla dziadka :) Mój obchodzi urodziny za kilka dni, a za to ja urodziłam się w Zaduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O to wszystkiego najlepszego dla dziadka :) Ale fajnie, ja to dzień przed Bożym Narodzeniem, więc można powiedzieć, że takim prezentem przed gwiazdką jestem :)

      Usuń

Prześlij komentarz