Tygodnik #1 / 2018



Nowy rok to nowy czas na dodawanie tygodniówek. Tak, wiem, że tylko dzieli nas jedynie dzień ale przynajmniej zwiększę ilość dodawanych postów i już w tym tygodniu postaram się aby zamknąć do końca 2017 rok, chociaż ciekawe jak to będzie. Trzymajcie za mnie kciuki.

Tak myślałam i myślałam, że chyba zmienię mój sposób pisania tego wpisu i tak nie będę wam zdradzać wszystkiego co się działo, bo nie zawsze coś się u mnie dzieje i pisać do was o bzdetach też nie ma sensu. Może właśnie temu mało osób u mnie się udziela.

Muszę przyznać, że powrót do szkoły po dość długiej przerwie jest ogromnym wyzwaniem, bo człowiek już się od tego wszystkiego odzwyczaił i pora wrócić do tej całej nauki. Za dwa tygodnie ferie zimowe, więc trochę mam mało czasu na poprawianie tych wszystkich ocen, ale oczywiście dam radę. Chociaż długi weekend również za dobrze na mnie nie wpłynął i czuję się coraz bardziej rozmemłana.

Dalsza walka z chorobą, która ciągnie się już ponad miesiąc daje mi się coraz bardziej we znaki i czuję się coraz bardziej osłabiona. Wiem, że powinnam bardziej dbać o swoje zdrowie ale co mogę zrobić jak mam obowiązki i nie mogę zapomnieć o nich.

Wiem, że powinnam wcześniej chodzi spać i nie siedzieć tyle przed kompem, ale staram się nadrabiać pisanie dla was wpisów i chyba w miarę mi to wychodzi z czego jestem zadowolona. Oglądanie filmów i seriali też idzie coraz bardziej do przodu i chciałabym jeszcze nadrobić ten czas przed takim ogólnym podsumowaniem filmowym i serialowym tamtego roku i chyba jednak to dostarczę wam dopiero pod koniec miesiąca aby najważniejsze produkcje obejrzeć i dać taki pewny ranking.

Polecajki

Iron Fist
Zawsze sądziłam, że Marvel robi świetne produkcje, ale niestety ten serial to kompletna klapa i czuję wielkie zażenowanie oglądając to coś. Jak można zrobić tak durny serial. Niestety nie obejrzałam do końca w trakcie oglądania chyba 4 odcinka podjęłam decyzję, że nie mogę tego oglądać. Wiem, że może mieć swoich zwolenników, ale dla mnie tam nic nie trzyma się ładu i składu a wielka szkoda.

Mindhunter
W końcu obejrzałam do końca ten serial i jestem zachwycona tą produkcją. Jeśli zastanawiacie się czy obejrzeć ten serial to ja mówię wam tak jak najbardziej chwytajcie za laptop lub inne urządzenie i odpalcie tą produkcję. Dawno tak genialnego serialu nie oglądałam i jestem w wielkim szoku jacy popaprańcy żyli jak i pewnie żyją na tym świecie. Zagłębianie się w psychikę seryjnych morderców jest czymś interesującym i warto poświęcić temu czas.

Big mouth
Jeszcze dwa odcinki i koniec tej świetnej animacji. Do tej pory ani razu nie oglądałam animacji dla dorosłych oprócz Władcy much i jako, że niezbyt przypadła mi do gustu sądziłam, że każda taka produkcja taka właśnie jest, ale jak można się domyśleć myliłam się i ludzie robią świetne seriale. Ukazywanie problemów nastolatków jest czymś bardzo ciekawym i jestem w szoku, że tak dobrze mi się to ogląda.

Runaways
Nowy serial od Marvela, który podbił moje serducho. Seriale jak i filmy o superbohaterach to coś co uwielbiam i mogłam takie produkcje cały czas oglądać, a jest ich coraz więcej na różnych stacjach z czego niezmiernie się cieszę.


Na blogu

Styczniowe premiery kinowe Nowy rok już zapukał do naszych kalendarzy, co za tym idzie nie powinnam pominąć na ten miesiąc premier kinowych jak i serialowych. Na pierwszy ogień jak zawsze idą premiery kinowe i mimo, że zbyt duża ilość nie przykuła mojej uwagi to jest kilka godnych polecenia produkcji. Tak, więc zapraszam was serdecznie.

Komentarze

  1. Ja polecam francuski serial LAS, trochę w klimacie Miasteczka Tween Peaks, bardzo wciąga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, któregoś dnia obejrzę i ten serial :) Dziękuję za polecenie

      Usuń

Prześlij komentarz