Premierowe nowości marca



W ten marcowy poranek podrzucam dla was premiery serialowe. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie i zainteresuje was moja skromna lista.


Heathers

Premiera 7 marca
Paramount

Heathers to serial na podstawie filmu z 1988 roku. Jego fabuła skupia się na grupie zaprzyjaźnionych licealistek, które są najpopularniejsze w szkole. Do ich grona pragnie dołączyć także wycofana Veronica, jednak między dziewczynami w pewnym momencie dochodzi do spięć i kłótni. Sprawy jeszcze bardziej się pogarszają, gdy Veronica poznaje niebezpiecznego chłopaka Deana.

W pierwszej chwili sądziłam, że jest to typowa komedyjka dla nastolatków, ale oczywiście jak można się domyśleć tak nie jest. Po zwiastunie miałam wrażenie jakby to było coś podobne do the end of the f ** king world, ale jest to na pewno kompletnie inna produkcja. Puki co czekam z niecierpliwością na ten serial, bo szykuje się ciekawie.


The Oath
Premiera 8 marca
Crackle
Serial The Oath pokazuje świat gangów, do których należą ludzie składający przysięgę, by chronić zwykłych obywateli, czyli policjanci. Twórcy chcą rzucić światło na korupcję w policji i tajne grupy, do których bardzo trudno jest dołączyć.

Jak dla mnie dość ciekawy serial po który z chęcią sięgnę, chociaż niezbyt przepadam za takimi produkcjami to pora może to zmienić. Czasem warto odbiec od tego co się lubi, a może właśnie spodobają mi się bardziej takie kryminalne seriale. 


Kruk. Szepty słychać po zmroku
Premiera 18 marca
Canal+
Serial Kruk. Szepty słychać po zmroku opowiada historię na Podlasiu gdzie dochodzi do porwania nastoletniego chłopca. Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. Po latach wraca do miasta, w którym dorastał, gdzie będzie musiał się zmierzyć nie tylko ze sprawą porwanego chłopca, ale także z mroczną stroną swojej przeszłości.

No i takim skromnym akcentem zapraszam na obejrzenie nowego polskiego serialu. Szykuje się mocne, mroczne kino czego na prawdę mi brakowało i mam nadzieję, że postarali się. Mocna obsada tutaj króluje, więc pozostaje tylko czekać.


The Mechanism
Premiera 24 marca
Netflix

The Mechanism to serial inspirowany śledztwem w sprawie domniemanej korupcji w prywatnych i państwowych brazylijskich firmach budowlanych i paliwowych.

Jeśli lubicie seriale produkcji José Padilha, który ma na swoim koncie Narcos, którego pokochały tysiące ludzi na świecie to zapraszam na jego nową produkcję, która muszę przyznać, że zaciekawiła mnie i mam nadzieję, że spodoba mi się bardziej niż Narcos.


Trust
Premiera 25 marca
FX a w Polsce HBO i HBO Go

Fabuła serialu pt.: Trust dotyczy słynnego porwania Johna Paula Getty’ego III, wnuka amerykańskiego miliardera J. Paula Getty’ego.

Od jakiegoś czasu lubię sięgać po produkcje, które są poświęcone różnym znanym osobom, więc i tej produkcji na mojej liście nie może zabraknąć. Dodatkowo jest to na pewno kryminał, bo jednak bada się sprawę porwania bardzo bogatej osoby, więc będę śledzić ten serial z zamiłowaniem.


The Terror
Premiera 26 marca
AMC

Terror to nowy serial stacji AMC, który powstaje w oparciu o powieść Dana Simmonsa pod tym samym tytułem. Akcja rozgrywa się w 1845 roku podczas morskiej wyprawy Królewskiej Marynarki Wojennej w celu odnalezienia Przejścia Północno-Zachodniego. Los marynarzy stoi jednak pod dużym znakiem zapytania. Załoga będzie musiała zmierzyć się z siłą żywiołu, brakiem żywności i wreszcie – nieufnością wobec siebie nawzajem.

Ostatnim serialem na mojej liście jest produkcja grozy, więc to co ja najbardziej lubię. Szkoda, że dopiero zawita ta produkcja pod koniec miesiąca ale na pewno warto na nią czekać, bo szykuje się mocny seans.

Komentarze

  1. Oj nie, tyle fajnych propozycji, ale czasu na seriale brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trust zapowiada się świetnie! Bardzo lubię gdy serial lub film są choć trochę oparte na faktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że coś spodobało Ci się z mojej listy :)

      Usuń
  3. Zainteresował mnie ten Kruk, moje klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w końcu przypadł Tobie do gustu jakiś serial z mojej listy :)

      Usuń
  4. Mnie osobiście ciężko ,,wciągnąć" jakimkolwiek serialem. Mam jeden ulubiony i się go trzymam, ponieważ na więcej nie mam czasu. Jeśli jednak miałabym wybierać z Twojej listy to najbardziej zaciekawił mnie ,,Kruk" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też człowiek ma na prawdę mało czasu na cokolwiek :) a z ciekawości jaki serial oglądasz? :)

      Usuń
  5. Tyle seriali a ja o żadnym nie słyszałam! Najbardziej zaciekawił mnie Kruk, zwłaszcza, że bardzo lubię Podlasie.

    Pozdrawiam!
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to akurat Podlasianka, więc muszę obejrzeć tą produkcję :) Nie martw się jakbym nie prowadziła tego bloga również o większości premierach bym nie słyszała :)

      Usuń
  6. Właśnie szukałam serialu dla siebie lub filmu na wieczór. Zaraz poszukam Heathers :) dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że coś spodobało Ci się z mojej listy :)

      Usuń

Prześlij komentarz