Powroty serialowe maja



Wracam do was po dość długiej przerwie, ale niestety miałam swoje obowiązki i nie było czasu siedzieć na laptopie. Ale w końcu przebywam do was i mam nadzieję, że już teraz będą pojawiały się systematycznie posty na blogu. Jako, że jest już koniec miesiąca zapraszam was na powroty serialowe. Mam nadzieję, że znajdziecie coś tutaj dla siebie.


Colony
Sezon 3
Premiera 2 maja
USA Network


Akcja Colony osadzona jest w niedalekiej przyszłości w Los Angeles. Amerykańskie miasto znajduje się pod okupacją tajemniczej siły. Niektórzy mieszkańcy współpracują z nowymi władzami i dostosowują się do reguł, ale inni buntują się i ponoszą brutalne konsekwencje. Serial opowiada historię rozdartej amerykańskiej rodziny, która walczy o przetrwanie ludzkiej rasy.


Mimo, że serialu jak do tej pory nie obejrzałam, ale zamierzam w najbliższym czasie nadrobić zaległości i poświęcić się tej ciekawej, apokaliptycznej produkcji. Mam nadzieję, że się nie zawiodę i będę z chęcią śledzić losy głównych bohaterów.


Dear White People
Sezon 2
Premiera 4 maja
Netflix


Fabuła Dear White People opowiada o białych studentach, którzt organizują imprezę, która ma wydźwięk rasistowski. To wydarzenie skłania czwórkę czarnoskórych młodych ludzi do refleksji nad własną tożsamością.


Produkcja, której nie obejrzałam, ale puki jest tak mało odcinków to chyba pora to zmienić. Produkcja porusza dość ważny temat, którym jest rasizm, który w moich oczach jest czymś złym i nie powinno mieć coś takiego miejsca. Więc, takie produkcje powinny częściej ukazywać się, by pokazać młodym jak i starszym ludziom, że tak nie powinno się traktować drugiego człowieka.


13 Reasons Why
Sezon 2
Premiera 18 maja
Netflix


Fabuła 13 Reasons Why rozgrywa się tuż po śmierci Hanny. Niedługo ma rozpocząć się proces, a bohaterowie starają się emocjonalnie uporać z tym, co się stało. Ktoś jednak chce ukryć prawdę o jej śmierci. Pojawia się nowa tajemnica.


Jest to serial, który bezgranicznie mnie wciągnął i pierwszy sezon obejrzałam dość szybko i tak samo jest z 2 sezonem, którego ostatnio zaczęłam oglądać. Moim zdaniem takich seriali powinno być więcej, ponieważ należy uzmysłowić nastolatkom, ale i nie tylko, że z problemami należy zwrócić się do bliskich i że samobójstwo to nie jest wyjście z całej sytuacji.


Animal Kingdom
Sezon 3
Premiera 29 maja
TNT


Serial Animal Kingdom opowiada o Joshua, który przeprowadza się do swoich wyluzowanych krewnych mieszkających w południowej Kalifornii, po tym jak jego matka umiera z powodu przedawkowania. Nowa rodzina chłopaka nie należy do najbardziej praworządnych obywateli.


Kolejny serial, którego jak do tej pory nie obejrzałam, a wielka szkoda, bo ciekawie się prezentuje. Na pewno jest to inna produkcja, niż te, które zazwyczaj oglądam, ale warto dawać szanse nowym serialom, bo może nie zawiodę się na nich.

Komentarze

  1. Oglądałam film kinowy pod tytułem Colony, bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to niestety oglądałam filmu, ale może nadrobię to :)

      Usuń
  2. Póki co nie obejrzałam żadnego z nich. :) Obecnie oglądam tylko Zabójcze umysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to też zbytnio nie mam czasu na oglądanie czegokolwiek, ale mam nadzieję, że w końcu to się zmieni :)

      Usuń
  3. Drugi sezon 13 reasons why jest świetny! Obejrzałam już wszystkie odcinki. Czekam z niecierpliwością na 3 sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale trochę poczekamy na kolejny sezon :)

      Usuń
  4. Ja czekam na 12 Małp w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja własnie jestem na 5 odcinku 13 Reasons Why . Czekam oczywiście na The Dark i The Crown.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał się ten drugi sezon 13 powodów? czy raczej pierwsza część była lepsza? Ja to muszę te dwa seriale nadrobić, bo puki co ani jednego odcinka nie oglądałam, a widać, że warto oglądać je :)

      Usuń

Prześlij komentarz