Premierowe nowości maja



Premiery kinowe
już dla was dostarczyłam, dlatego teraz pora na kolejne premiery i tym razem nowości serialowe. Maj dostarczył dla nas kilka dość ciekawych tytułów i jest ich w tym miesiącu trochę. Mam nadzieję, że spodoba się wam jakaś produkcja i będziecie chcieli śledzić co niektóre seriale.

The Rain
Premiera 4 maja
Netflix

The Rain to skandynawski serial, thriller opowiadający o dwójce rodzeństwa wyruszającego w niebezpieczną podróż przez świat opustoszały w wyniku epidemii morderczego wirusa.

Dość ciekawy pomysł na serial, który jestem pewna, że spodoba mi się. Już jakiś czas temu pojawił się na Netflixie, dlatego już niebawem poświecę temu odcinkowi czas, a może serial zachwyci mnie jak to zwykle przy takich produkcjach jest.


Sweetbitter
Premiera 6 maja
Starz

Bohaterką serialu Sweetbitter jest 22-letnia Tess, która przybywa do Nowego Jorku, aby rozpocząć nowe życie. Kiedy zostaje zaproszona do szkolenia się w jednej z najlepszych restauracji w mieście, myśli, że znalazła stały dochód i bezpieczne miejsce do pracy. Jednak wkrótce dziewczyna zostaje odurzona przez chaotyczny i upiększony świat, w którym nikomu nie można ufać.

Mimo, że zwykle nie przepadam za takimi produkcjami, to chyba w końcu należy jakiejś dać szansę. Mam nadzieję, że serial będzie ciekawy i z chęcią będę śledziła losy głównej bohaterki, która wiedzie w sumie normalne życie.


Vida
Premiera 6 maja
Starz

Głównymi bohaterkami serialu Vida są siostry, które wychowały się w amerykańsko-meksykańskiej rodzinie na dalekich przedmieściach Los Angeles. Dziewczyny są swoimi zupełnymi przeciwieństwami i nie utrzymują ze sobą kontaktu. Okoliczności zmuszają je jednak do powrotu w rodzinne strony, gdzie poznają szokującą prawdę na temat własnej matki.

Zwykle nie tykam się takich produkcji, ale kolejny raz daje szanse takiemu gatunkowi serialowemu. Jak dla mnie zapowiada się ciekawe seans, w którym nie będzie nudno.


Safe
Premiera 10 maja
Netflix

Fabuła serialu Safe skupia się na postaci Toma, chirurga, który wychowuje dwie nastoletnie córki po śmierci swojej żony. Wszystko wydaje się wracać do normalności, a rodzina uczy się żyć po tragedii aż do feralnego dnia, kiedy jedna z córek niespodziewanie wymyka się na imprezę. Zaginięcie i morderstwo odsłaniają dawne tajemnice i sekrety.
Uwielbiam takie produkcje i czekam na ten serial. Seriale jak i filmy z wątkami kryminalnymi są dla mnie coraz bardziej ciekawe i zagłębianie się sprawy morderstw jest dla mnie czymś ciekawym.


Patrick Melrose
Premiera 14 maja
HBO GO

Serial Patrick Melrose jest ekranizacją cyklu powieściowego Patrick Melrose Edwarda St. Aubyna, będącym po części biografią samego pisarza. Benedict Cumberbatch wciela się w główną postać, tytułowego Melrose’a, arystokraty, którego dzieciństwo było niezwykle traumatyczne, a dalsze życie przepełnione uzależnieniami.

Coraz bardziej się przekonuje do produkcji poświęconych jakby biografiami. Śledzenie przez pryzmat czasu poczynań znanych osobowości jest czymś ciekawym i warto takie produkcje oglądać, bo wielu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.


Picnic at Hanging Rock
Premiera 25 maja
Amazon

Serial Picnic at Hanging Rock będzie składa się z sześciu epizodów i będzie oparty na powieści Joan Lindsay o tym samym tytule. Akcja rozgrywa się w Australii w 1900 roku i przedstawia tajemnicze zniknięcie grupy uczennic i nauczycielki.

Kolejna jak i ostatnia dość ciekawa produkcja. Jak zauważyliście lubię takie tematyki, więc z chęcią i dla niej poświęcę czas i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.

Komentarze

  1. Piknik pod wiszącą skałą oglądałam kiedyś jako film pełnometrażowy, ciekawe jak udało sie z tego zrobić serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to niestety nie oglądałam tego filmu, więc niestety nie będę miała żadnego porównania :)

      Usuń
  2. Safe...chyba by mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz