Powroty serialowe lipca



W końcu w szybkim tempie dostarczyłam wam wszystkie premiery na ten miesiąc. W związku z tym, że były premiery kinowe i nowości serialowe, to przyszła pora na kontynuacje serialowe. Mimo, że puki co żadnej produkcji nie oglądałam zamierzam to zmienić i nadrobić niektóre z nich. Chociaż i tak mam piętrzącą się listę seriali i filmów z samego tego miesiąca. Ale po co przejmować się czymś takim. Jak zawsze mam nadzieję, że znajdziecie z tej listy coś dla siebie i liczę na to, że ta lista na coś się przyda


Power
Sezon 5
Premiera 1 lipca
Starz


Serial „Power” to historia Jamesa „Ghosta” St. Patricka, bogatego właściciela klubu nocnego w Nowym Jorku, który chce zbudować własne imperium, zakładając sieć klubów. Istnieje jednak jeden problem: Ghost prowadzi podwójne życie – jest także szefem jednej z najpotężniejszych organizacji przestępczych w mieście zajmujących się handlem narkotykami. Jego małżeństwo, rodzina i interes są zagrożone, gdy kusi go porzucenie kryminalnego życia, by stać się zwyczajnym bogatym biznesmenem.


Anne with an E
Sezon 2
Premiera 6 lipca
Netflix


Anne to serial Netflixa oparty na cyklu książkowym Ania z Zielonego Wzgórza. Produkcja składa się z 8 odcinków. Opowiada historię sieroty, która pomimo wszelkich przeciwności walczy o miłość i swoje miejsce w świecie. Po nieszczęśliwych wydarzeniach z wczesnego dzieciństwa, które spędziła w sierocińcu, dziewczynka przez przypadek trafia do domu starzejącego się rodzeństwa – Marilli i Matthew Cuthbertów. 13-latka zmienia ich życie na zawsze.


Harlots
Sezon 2
Premiera 11 lipca

Hulu

Akcja serialu Harlots dzieje się w Londynie w XVIII wieku. Właścicielka burdelu, Margaret Wells, stara się wychować córkę.


Snowfall
Sezon 2
Premiera 19 lipca
FX


Akcja serialu Snowfall rozgrywa się w latach 80. w Los Angeles. Produkcja dotyczy epidemii cracku i pokazuje jej radykalny wpływ na kulturę. Głównymi bohaterami są Franklin Saint, Gustavo Zapata i Teddy McDonald.


Killjoys
Sezon 4
Premiera 20 lipca
Syfy


Akcja „Killjoys” skupia się na interplanetarnych łowcach nagród, którzy muszą sobie radzić we wszechświecie pełnym politycznych napięć, niepewnej moralności i skomplikowanych relacji. Wszystkich członków tytułowej grupy obowiązują restrykcyjne zasady, których nie mogą łamać.


Wynona Earp
Sezon 3
Premiera 20 lipca
Syfy


Serial Wynonna Earp skupia się na tytułowej bohaterce, wnuczce legendarnego Wyatta Earpa. Wynonna jest współczesnym rewolwerowcem z wyjątkowymi zdolnościami, której towarzyszy dysfunkcyjna grupa sojuszników. Ich celem jest polowanie na demony i inne nadnaturalne istoty.


Swedish Dicks
Sezon 2
Premiera 26 lipca
POP


Swedish dicks opowiada o dwóch Szwedach, którzt zakładają amatorską agencję detektywistyczną w Los Angeles.


Orange is the New Black
Sezon 6
Premiera 27 lipca
Netflix


Serial Orange is the new black oparty jest na książce Piper Kerman i opowiada o Piper (Taylor Schilling), zaręczonej kobiecie mieszkającej na Brooklynie, której relacja z dilerką narkotyków (Laura Prepon) sprawia, że zostaje razem z nią aresztowana i skazana na więzienie. Nie mając doświadczenia z prawdziwym życiem, Piper próbuje przeżyć w środowisku bezwzględnych kobiet.

Komentarze

  1. Ja mam taki problem, że oba moje ulubione seriale własnie są w trakcie ostatniego sezonu i nie wiem, co potem będę oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś z moich list ciekawego znajdziesz, a poza tym niedługo zamieszczę wpis o post apokaliptycznych serialach jak i o zombie, więc może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Netfixa poznaję i zapisuję sobie kolejne seriale, na razie skończyłam The Rain ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puki co nie oglądałam tego serialu, ale zamierzam to zmienić :)

      Usuń
  3. Anię już obejrzałam. Uwielbiam ;). Czekam na Wynnonę teraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie oglądam seriali w ogóle...wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam Bates Motel i po obejrzeniu kawałka Ania, nie Anna, czuję, że to będzie kolejny do odhaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bates Motel to ciekawy serial i warto obejrzeć :) a co do Ani to jeszcze nie oglądałam, ale zamierzam nadrobić :)

      Usuń

Prześlij komentarz