Powroty serialowe sierpnia


Koniec miesiąca już za kilka dni, a ja dopiero przychodzę do was z premierami serialowymi. Mam nadzieję, że wypatrzycie sobie jakiś ciekawy serial. Tak, więc miłego czytania.


The Sinner
Sezon 2
Premiera 1 sierpnia
USA

Nowa odsłona serialu The Sinner, ma skupić się na postaci detektywa Harry’ego Ambrose’a, który będzie próbował rozwiązać zagadkę tajemniczego morderstwa młodego chłopca. Odkryje on jednak, że zbrodnia ta, skrywa o wiele więcej tajemnic.


Animals
Sezon 3
Premiera 3 sierpnia
HBO


Animal to serial animowany (oczywiście tylko dla dorosłych) telewizji HBO, który opowiada o zwierzętach mających masę ludzkich problemów. Bohaterowie żyją w Nowym Jorku, który uznawany jest za miejską dżunglę, i starają się przetrwać w trudnym środowisku.


Better Call Saul
Sezon 4
Premiera 6 sierpnia
Netflix


Akcja serialu Better Call Saul, prequela Breaking Bad, rozpoczyna się 6 lat przed tym, jak Saul Goodman poznał Waltera White’a. Głównego bohatera poznajemy jako Jimmy’ego McGilla, początkującego prawnika szukającego przeznaczenia i celu w życiu. Serial przedstawia transformację Jimmy’ego w Saula Goodmana – osobę, która w przyszłości pomaga White’owi.


Insecure
Sezon 3
Premiera 12 sierpnia
HBO


Insecure to serial komediowy stworzony przez Issę Rae i Larry’ego Wilmore’a. Rae gra główną rolę, a fabuła opowiada o wyjątkowej przyjaźni dwóch Afroamerykanek oraz ich nietypowych doświadczeniach, często związanych z prześladowaniem na tle rasowym.


Mr. Mercedes
Sezon 2
Premiera 22 sierpnia
AT&T


Serial Mr Mercedes,  jest oparty na powieści Stephena Kinga pod tym samym tytułem. Fabuła skupia się na mordercy, który dręczy emerytowanego detektywa policyjnego serią listów i maili, zmuszając mężczyznę do rozpoczęcia prywatnej krucjaty. Były policjant chce, by morderca został schwytany, zanim popełni kolejne przestępstwo.


Fear The Walking Dead
Sezon 4
Premiera 23 sierpnia
AMC


Fear the Walking Dead to serial towarzyszący The Walking Dead. Opowiada o początkach epidemii zombie i jest prequelem historii pokazywanej w TWD. Miejscem akcji jest Los Angeles.


Ozark
Sezon 2
Premiera 31 sierpnia
Netflix


Fabuła serialu Ozark skupia się na rodzinie Byrde’ów, którzy wiodą zupełnie zwyczajne życie zupełnie zwykłej rodziny. Marty Byrde (Bateman) poza pracą doradcy finansowego, zajmuje się także praniem pieniędzy dla jednego z największych karteli narkotykowych. Gdy sprawy zaczynają się komplikować, Marty rezygnuje z dostatniego życia w Chicago i przeprowadza się z rodziną do słynącej z pięknych jezior Krainy Ozarks w spokojnym Missouri.

Komentarze

  1. Przyznam szczerze, że wcześniej nie słyszałam o tych serialach :o
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość nowe seriale, więc nie każdy mógł słyszeć, a poza tym tyle tych seriali już jest, to większości nawet się nie zna ;)

      Usuń
  2. Kojarzę The Walking Dead, gdyż lubiłem ten serial oraz Pana Mercedesa, którego wprawdzie nie oglądałem (nie wiedziałem nawet, że jest), ale z zamiłowaniem czytałem :)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat the walking dead a fear the walking dead, to trochę inne seriale :) ale praktycznie w tym samym czasie one się rozgrywają i nie występują tam ci sami aktorzy :) Ale chyba praktycznie każdy zna the walking dead :) Ja to akurat ani nie oglądałam, ani nie czytałam, więc niedługo to muszę zmienić :)

      Usuń
  3. Ja zaczęłam wreszcie oglądać serial "Sherlock Holmes" i bardzo mi się spodobał. :) Serial idzie jak burza! Na razie nie planuję oglądania innego serialu, ale wiem, że gdy skończę ten to na pewno coś ciekawego u Ciebie znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to w takim razie miłego oglądania tego serialu i mam nadzieję, że jakiś ciekawy serial u mnie znajdziesz :)

      Usuń
  4. Oglądałam wiernie animals !! nawet nie wiedziałam, że wyszedł kolejny sezon *.* Super post !!! :8

    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to niestety puki co nie oglądałam tego serialu, ale na pewno z czasem zacznę ;)
      Bardzo się cieszę, że się podoba wpis :)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu na tv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że uda ci się coś ciekawego obejrzeć :)

      Usuń
  6. Wszystkie wymienione seriale mam na liście "do obejrzenia", może kiedyś znajdę na nie czas :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mam nadzieję, że znajdziesz czas na obejrzenie ich :) oczywiście zachęcam do przeczytania pozostałych wpisów o premierach serialowych, bo jest dużo dużo więcej ciekawych produkcji :)

      Usuń
  7. NIe znam żadnego z tych seriali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) mam nadzieję, że jakiś chociaż spodobał ci się :)

      Usuń

Prześlij komentarz