Blogmas #1 / 2018



Zjawiam się do was po dość długiej nie obecności, ale niestety byłam za bardzo zabiegana i nie miałam kiedy czasu usiąść i napisać dla was jakiś wpis. Już za kilka dni kończę szkołę i będę mogła poświęcić się blogowaniu. Ale w związku z tym, że jest już grudzień, to przychodzę do was z blogmasem. Oczywiście odsyłam was do mojego zeszłorocznego wpisu na ten temat.


Ale co to blog blogmas?

Jest to nic innego jak codzienne wstawianie postów blogowych z tematyką świąteczną. Jak to zwykle u mnie nie będzie tak kolorowo i nie będę codziennie wstawiać takich wpisów, bo skończyły by mi się pomysły i nie mam tyle czasu aby codziennie wam coś dostarczać. Więc bardzo za to was przepraszam. Ale to nie zmienia faktu, że będę dość często coś dla was umieszczać.

Znajdziecie w tym magicznym grudniowym czasie wiele mam nadzieję inspirujących postów. W tym na pewno przedstawię wam mój kalendarz adwentowy jak i inne pomysły jak stworzyć takowy kalendarz, zaprezentuje jak wygląda mój bullet journal na grudzień i co to właśnie jest bullet journal, ale co nieco pisałam tutaj. Jako, że jest to blog popkulturowy, to na pewno przedstawię wam listę filmów jak i seriali do obejrzenia typowo grudniowych, jak i nie świątecznych, które co miesiąc wam umieszczam. Oczywiście nie tylko to się pojawi, ale wiele innych ciekawych wpisów postaram się wam dostarczać i w miarę możliwości będą to typowo świąteczne.

Tak na koniec zachęcam do podsyłania mi propozycji jakie powinnam wpisy dostarczać tutaj. Możecie umieszczać je tutaj w komentarzu, jak i na moich socjal mediach, czyli instagramie, gdzie najczęściej przebywam, jak i na facebooku.

Komentarze

  1. Ciekawi mnie czy masz swój ulubiony świąteczny film? Taki bez którego Święta są po prostu niepełne! A i jeszcze ciekawa jestem czy masz swoją ulubioną bombkę/ozdobę choinkową, bo ja mam! :D
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadać teraz to nie będę, ale na pewno w czasie tego blogmasa pojawią się i takie wpisy :) Ale na drugie pytanie, to w sumie już teraz mogę odpowiedzieć, bo niestety nie mam do tej pory żadnych ulubionych ozdób, bo ja bardzo lubię wzbogacać się one ozdoby i mam tego wszystkiego za dużo :)

      Usuń
  2. Czekam bardzo na listę świątecznych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo już zagości na blogu, bo bez tego to ani rusz :)

      Usuń
  3. To zapowiada sie świąteczny maraton, czekam więc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem zaczną pojawiać się grudniowe wpisy, więc zapraszam do czytania :)

      Usuń
  4. Też miałem ostatnio małą przerwę ;) Fakt, faktem, że czasem w nawale przeróżnych spraw trudno znaleźć chwilkę na blogowanie ;)
    Od kiedy okres świąteczny uważasz za otwarty? Czujesz nadchodzącą magię świąt? Jak dla mnie zaczynała się ona zawsze wraz z reklamą ciężarówki coca - coli ;)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podsunięcie mi ciekawych pomysłów na wpisy blogowe :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa Twoich upodobań świątecznych, ja też w poprzednich wpisach pisałam np. o muzyce świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa listy filmów świątecznych, czy masz jakieś swoje nietypowe tradycje związane z tym czasem i bez czego nie wyobrażasz sobie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo umieszczę taką listę i mam nadzieję, że filmy jak i bajki się spodobają :) o tradycjach świątecznych i przedświątecznych również na pewno wspomnę :)

      Usuń

Prześlij komentarz