Cele- Styczeń 2019


Zdaję sobie sprawę, że styczeń zawitał do nas już jakiś czas temu i już jesteśmy prawie w połowie tego miesiąca, ale w związku z tym, że bardzo mi zależy na powróceniu do pisania celów na dany miesiąc, to dostarczam wam ten wpis teraz. Jeśli zastanawiacie się czy zrobię jak to zwykle na takich lifestylowych blogach celów rocznych, to coś takiego nie ujrzycie u mnie. Nigdy jakoś nie preferowałam takiego większego planowania, bo dużo razy w ciągu miesiąca nie udało mi sie zrealizować jakiś postanowień, więc stawiam puki co na takie miesięczne. Zresztą nigdy nie wiadomo co się w życiu wydarzy i większość planów może ulec zmianie.


Blogowanie

Przygotowanie postów blogowych

Chciałabym w końcu zrobić na zaś bardzo dużo postów. Chociaż coś czuję, że będzie to trudne, bo znowu czuje brak weny do pisania. Mam nadzieję, że to się zmieni i będę mogła wstawić wam wiele ciekawych popkulturowych wpisów, bo na prawdę sporo oglądam filmów. Chociaż od kilku miesiący jakoś tak wyszło, że nie miałam ochoty nic oglądać, ale to się zmienia i w końcu mam czas na oglądanie bo jak wiecie zakończyłam już w grudniu szkołę o czym pisałam w podsumowaniu roku 2018. Dodatkowo na pewno ujrzycie wpisy lifestylowe oraz wpisy podróżnicze, bo jak wiecie miałam dość sporo wyjazdów w tamtym roku.


Media społecznościowe

Chciałabym w tym miesiącu jak i w tym roku bardziej przyłożyć się do budowania swojej społeczności w mediach społecznościowych, czyli na fp oraz na istagramie. Chociaż muszę przyznać, że robię już ogromne postępy w związku z moimi mediami i tak na instagramie mam dużo obserwujących z czego niesamowicie się cieszę. Niestety fb leży i kwiczy i nie mam pojęcia jak to zmienić.


Wyzwanie

Chyba w końcu muszę ruszyć z jakimś wyzwaniem, bo jakoś stęskniłam się za tym. Chociaż nie mam pojęcia jakie to mogłoby być wyzwanie. Oczywiście czekam na wasze pomysły, bo może coś mnie zainspiruje. Tak w sumie od dłuższego czasu zastanawiam się nad wyzwaniem hour by hour. Ale jeszcze zobaczę jak to będzie.


Życiowe

Znaleźć pracę

W pierwszej kolejności muszę w końcu znaleźć pracę, bo coś słabo mi to idzie. Dlatego w końcu muszę usiąść i zrobić na perfekt moje cv, bo chyba coś kuleje i nikt nie chce do mnie się odzywać. Uwierzcie mi to może wkurzyć człowieka jak wysyła się czort wie ile swoich cv, a nie ma praktycznie odzewu. Mam nadzieję, że w końcu to się zmieni i los się do mnie uśmiechnie, bo chciałabym w końcu zamieszkać z moim narzeczonym


Miracle Morning po mojemu

Zdaję sobie sprawę, że rok temu obiecywałam to sobie i że powrócę do ćwiczeń, do medytacji itp, ale zawsze coś stawało mi na drodze i praktycznie w ogóle przez tamten rok nic z tego nie robiłam, ale mam nadzieję, że to się w końcu zmieni. W końcu mam dla siebie czas i warto by było coś zmienić w moim życiu.


Styczniowe porządki

Nastał czas w którym powinnam zrobić małe porządki w swoim pokoju i chyba już powoli pora na chowanie Świątecznych dekoracji. Trochę dziwnie będzie mi bez tych dekoracji, bo jednak dodają sporo uroku temu pokoju. Chociaż to dopiero czeka mnie pod koniec tego miesiąca.


Zdrowotne

Zająć się swoim zdrowiem


Co tu dużo mówić mam trochę skierowań do lekarzy, więc czas pozałatwiać zdrowotne sprawy, bo coś za wesoło to u mnie nie jest. Chociaż puki co muszę umówić się kolejny raz do kardiologa, bo nie mogłam odbyć wizyty w tym terminie. Dodatkowo umówić się muszę do poradni gastrologicznej. Panicznie boję się tego miejsca, bo i tak wiem, że było u mnie nie za wesoło, a dodatkowo jeszcze pojawiły się kolejne rzeczy, więc bardzo się boję.

Oprócz tego mam umówioną na ten miesiąc wizytę u dentysty, więc szykuje się niesamowity miesiąc i mam nadzieję, że w końcu to się zmieni i nie będę musiała jak durna latać po lekarzach, bo uwierzcie mi to wykańcza człowieka.


Spacery

W końcu zaczęłam dość często chodzić na spacery i dzięki temu o wiele lepiej się czuję. Dlatego też mam nadzieję, że to się nie zmieni teraz, bo przywykłam do nawet takich krótkich spacerów.


Komentarze

  1. Najlepiej małymi kroczkami... pytałaś kiedyś o czym chcielibyśmy czytać, moze opisz na przykład swój dzień, co robisz itp.
    Wyzwania dobry pomysł, mobilizują i uczą systematyczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł i z chęcią zrobię taki wpis :) więc pewnie za jakiś czas się ukaże na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji tych celów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) większość udało się zrealizować :)

      Usuń

Prześlij komentarz