Styczniowe tu i raz


Moje tu i teraz w czasie tej pięknej, białej zimy, która trwa już od początków grudnia w miarę dobrze mi mija. Dlatego kiedy jeszcze zima trwa, to przychodzą do was z zimowym tu i teraz leżąc w ciepłym łóżeczku popijając pyszną herbatkę.



Czuję się
Czuję się bardzo dobrze i chciałabym aby taki stan trwał u mnie cały czas.

Chciałabym
Dostać pracę. To jest teraz dla mnie priorytet, bo muszę się w końcu usamodzielnić. Muszę dostać pracę i myśleć w końcu o przyszłości z Marcinem. Musimy obydwoje pracować, aby zacząć myśleć o zakładaniu razem rodziny. To jest teraz dla mnie najważniejsze i chciałabym w końcu aby to się udało, bo jak na razie mnóstwo cv wysłanych i pozanoszonych i nic z tego nie wychodzi.



Pracuję nad
Samą sobą. Chciałabym zmienić kilka rzeczy w sobie i większa część z tych rzeczy zmieniła się, więc są postępy.

Cieszę się
Z tego co mam tu i teraz. Może i choroba mnie dopadła, to i tak czuję się szczęśliwa i spełniona. Może i w pełni spełniona będę się czuć kiedy zamieszkam z Marcinem, ale puki co moje tu i teraz jest zaspokojone i jest mi dobrze ze wszystkim co teraz mam.

Uczę się
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że aktualnie niczego. Ale mam nadzieję, że teraz puki mam w miarę dla siebie czas, to zacznę coś ciekawego robić i będę musiała tego się nauczyć. Ale co to będzie, to zobaczę.

Czytam
Aktualnie nic. Przez pewien okres czasu uczyłam się do egzaminów dlatego czytałam notatki.

Teraz jak już nie ma szkoły, to chciałabym wziąć się za czytanie zapewne Hobbita, które zaczęłam już jakiś czas temu czytać i pora powrócić do tego czytania.



Oglądam
W tym miesiącu do tej pory dość sporo udało mi się obejrzeć filmów, ale o tym wspomnę w fleszu popkulturowym.

Komentarze

  1. Praca prędzej czy później sie znajdzie, bądź cierpliwa, a nuż przytrafi sie wymarzona?
    Ja teraz czytam Kobietę w oknie, a ostatnio obejrzeliśmy kilka fajnych filmów, m.in. Bird box ( Nie otwieraj oczu) - świetny, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że trafi mi się dobra praca :) prędzęj czy później to i tak ona będzie :) Mam w planach przeczytać tą książkę, ale najpierw ze swojej kolekcji muszę przeczytać ;) A tego filmu, to jeszcze nie oglądałam, więc czas nadrobić :)

      Usuń
  2. Ja tez chciałabym dostać pracę i jest to teraz dla mnie piorytetem, może zaraz po przygotowaniach do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub najważniejszy, więc liczę, że sprawnie idą przygotowania do niego :) praca może poczekać :)

      Usuń
    2. W styczniu stanęły w miejscu, ale od lutego bierzemy się ostro za przygotowania :)

      Usuń
    3. O to czeka was pewnie ogrom pracy :)

      Usuń
  3. Wygląda na to, że styczeń był u Ciebie całkiem niezły, no i trzymam kciuki za poszukiwania pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) i bardzo dziękuję mam nadzieję, że tak też będzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz