Cele - Kwiecień 2019


Nowy miesiąc zapukał do naszych drzwi dlatego przychodzę do was dość wcześnie z celami na miesiąc marzec. Mam nadzieję, że wejdzie mi w nawyk takie wczesne dostarczanie celów na dany miesiąc, bo najlepiej tak wcześnie je dostarczać.

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie dla mnie łaskawy i uda mi się więcej zrealizować niż w poprzednich miesiącach. Chociaż robię już ogromne postępy, więc jest dobrze.


Blogowanie

Przygotowanie wpisów
Jak co miesiąc chciałabym jak najwięcej dostarczać dla was postów. Chociaż w poprzednim miesiącu coś cienko mi to wszystko szło,ale to przez pracę i musiałam jakoś to wszystko ogarnąć. Ale już jest lepiej i obiecuje wpisy będą częściej się pojawiać. Niestety w poprzednim miesiącu pojawiło się tylko 7 wpisów. A według mnie jest to za mało i muszą się pojawić jakieś recenzje.

 Chciałabym również dostarczać wam jakieś tematyczne wpisy. Podsyłajcie również swoje propozycje jakie wpisy chcielibyście ujrzeć. Możecie to robić tutaj lub na fb.

Budowanie społeczności blogowej
W dalszej kolejności chciałabym budować swoją społeczność czy to na blogu, czy też na mediach społecznościowych, bo niezbyt dużo odwiedza mnie osób. Zdawałam sobie sprawę, że to nie jest praca tylko na miesiąc, a trzeba przez wiele miesięcy wkładać w to wszystko pracy i serca. Mam nadzieję, że to się w końcu zmieni i piszcie mi co powinnam zmienić u siebie?


Życiowe

Dekoracja pokoju
Wiosna zawitała dlatego planuję kupić sobie piękne dekoracje do pokoju aby w pokoiku było pięknie i przytulnie. A w związku z tym, że rozpoczęłam pracę to przy najbliższej wypłacie trochę kupię coś do pokoju.

Wyjazd do Rynu
Czas przygotować listę rzeczy do spakowania rzeczy na wyjazd. A tam, że to tylko wyjazd weekendowy, ale zawsze lubię planować takie wyjazdy. Trzeba też przygotować listę miejsc jakie tam warto zwiedzić. Oczywiście jeśli znacie fajne tam miejsca to piszcie mi co warto zwiedzić.


Zdrowotne

Odwiedzić lekarza
Po dość sporej przerwie czas wybrać się do lekarza aby przebadano mnie i sprawdzili co mi jest. Nie lubię do nich chodzić, ale jak trzeba to trzeba i lepiej działać wcześniej niż za późno.

Miracle morning po mojemu
Niestety cały czas coś mi nie po drodze, aby w końcu zająć się sobą. Niestety w poprzednim miesiącu zbytnio mi to nie wychodziło ponieważ rozpoczęłam pracę i ciężko było mi odnaleźć się w nowej sytuacji. Mam teraz nadzieję, że będzie już tylko lepiej.

Czas na świeżym powietrzu
W końcu pora chodzić na jakieś dłuższe spacery, bo przecież przebywanie na świeżym powietrzu jest bardzo istotne i trzeba w jakiś sposób doładować się.

Komentarze

  1. Wspaniałe cele, życzę aby się udało :)
    Najbardziej trzymam kciuki za zbudowanie blogowej społeczności oraz wizytę u lekarza - sam ich nie lubię, ale czasem naprawdę warto znaleźć czas, by się wybrać ;)
    Póki co pogoda nie zachęca do spędzania czasu na powietrzu, ale miejmy nadzieję, że będzie lepiej ;)
    Pozdrawiam
    Prince Of Pain
    www.dreaminthedarkness.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również mam taką nadzieję :) Niestety przez pracę bardzo ciężko znaleźć na cokolwiek czas, ale mam nadzieję, że w końcu mi się to uda :)

      Usuń

Prześlij komentarz