Cele - Maj 2019


Majówka już za nami, zbliża się wielkimi krokami połowa miesiąca, a ja przychodzę do was z celami na ten miesiąc.


Blogowanie

Przygotowanie wpisów

Jak co miesiąc chciałabym jak najwięcej dostarczać dla was postów. Ale coś już od kilku miesięcy idzie mi bardzo cienko, ale to przez to, że nie mam laptopa, który zresztą powinnam dać do naprawy, jak i trochę jest to wszystko spowodowane moją pracą. Ale mam nadzieję, że w końcu to się zmieni i będzie już z tym wszystkim lepiej.

Niestety w poprzednim miesiącu pojawiło się tylko 7 wpisów i mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie lepiej, ale w praniu zobaczymy jak to na prawdę będzie.

 Popkulturowe wpisy
Jako, że jest to blog popkulturowy, to jednak powinny pojawiać się posty poświęcone recenzjom, czy to seriali czy też filmów, bo jednak w swoim życiu i w najbliższym czasie obejrzałam dość sporo, więc należałoby cokolwiek napisać na ten temat. Jak i chciałabym aby od czasu aby ukazywały się listy propozycji kilku filmów, bądź seriali. Dodatkowo chcielibyście abym dostarczała wam recenzje jak i wpisy z kupionych książek? bo ostatnio trochę ich przeczytałam i doszło do mojej kolekcji.

Wpisy wyjazdowe
Chciałabym coraz więcej zacząć wam dostarczać postów wyjazdowych jak i takich podróżniczych, bo jak widzicie dość sporo wyjeżdżam i jeśli macie pomysły jakie wpisy chcielibyście czytać to piszcie tutaj w komentarzu jak i na moich socjal mediach, bo niebawem ukażą się takie wpisy.

Wyzwania
Chciałabym w końcu znaleźć na innych blogach ciekawe blogowe wyzwania, abym mogła umieszczać coś ciekawego dla was. Oczywiście jeśli znacie jakieś ciekawe wyzwania, to możecie podsyłać mi je.


Życiowe

Wiosenne dekoracje

Wiosna już dawno do nas przybyła i już w sumie za miesiąc zaczynają się wakacje, ale nie zmienia to faktu, że dobrze by było kupić kilka fajnych dekoracji do pokoju, aby zrobiło się w nim przytulniej.

Plany wyjazdowe
W czasie wakacyjnym mam w planach pozwiedzać kilka ciekawych miejsc w Polsce dlatego chciałabym przygotować listę miejsc, które chciałabym w najbliższym czasie zwiedzić. Mam nadzieję, że uda mi się coś ciekawego zaplanować i wybrać na najbliższe miesiące fajne miejsca do zwiedzenia.

Przygotować listę posiłków
Jako, że pod koniec maja rodzice wraz z bratem wyruszają na wczasy do ciepłych krajów, to w końcu trzeba będzie o siebie się zatroszczyć i zrobić listę potraw aby przeżyć jakoś ten czas. Na pewno wykorzystam przepisy, które ujrzałam na niektórych blogach jak np. u być mamą oraz u weekendownika.


Zdrowotne

Umówić się do lekarzy

Jak to zwykle ze mną bywa zdrowie jakoś ze ubywa i tak cały czas coś musi się ze mną dziać i tak też muszę umówić się do kilku lekarzy i wykonać dość sporo badań. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie nic dodatkowo nie dojdzie, bo ile w sumie można.

Ustalić dietę
Pisze to dla was miesiąc w miesiąc i jakoś nie widzę efektów, ale w tym miesiącu nie mogę tego wszystkiego zbagatelizować. Niestety mam chorobę od której niedaleko jest do cukrzycy, więc nie mogę tego wszystkiego zaniedbać.

Komentarze

  1. U mnie maj zdominowała premiera książki - to zawsze dla mnie wielkie wydarzenie, no a z tych mniej przyjemnych spraw to powrót zimy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz