Zawieszenie bloga


W związku z tym, że od dłuższego czasu nie mam czasu na dostarczanie wam nowych postów i jeśli raz w tygodniu coś się pojawi to cud, a tak przecież nie może być. Dlatego też na czas nieokreślony zawieszam bloga.

Niestety muszę dość sporo się zastanowić jak dalej ma wyglądać mój blog, bo puki co nie mam pojęcia jak to wszystko dalej będzie.

Nie musicie się martwić, bo dalej będę blogerką, ale na pewno po pierwsze muszę zastanowić się jaka tematyka ma u mnie być. Po drugie muszę w końcu przygotować mnóstwo postów, bo jak na razie nie jestem w stanie cokolwiek pisać. Po trzecie zastanawiam się o zmianie nazwy bloga.

Dlatego też taka przerwa dobrze mi zrobi i z wielkim impetem do was przybędę. Mam tylko nadzieję, że to dość szybko nastąpi.

Życzę wam miłych wakacji

Komentarze