Nowa odsłona x-menów, czyli analizując serial Legion


W związku z premierą drugiego sezonu Legionu postanowiłam dla was zrecenzować pierwszy jak do tej pory sezon, który wypadł im rewelacyjnie i gorąco zachęcam do śledzenia tego serialu przez swój niepowtarzalny klimat.

Jest to serial poświęcony mutantom, czyli można by rzec, że jest połączony z x-menami, ale niestety tak nie jest, bo odbiega od takiego sielankowego życia jak to zwykle nam serwują te wszystkie produkcje. Tutaj śledzimy losy tytułowego Legionu, który ma na imię David Haller. Nasz mutant będzie najpotężniejszą postacią w x-menem jaką kiedykolwiek stworzyli. David z tego co mi wiadomo jest synem Charlesa Xaviera(tego co założył szkołę dla "uzdolnionych") ale niestety matka Hallera uciekła i sama wychowywała swojego syna wraz z jego ojczymem, który nie był dobrym człowiekiem.



Sama postać Davida jest rewelacyjna i jestem zachwycona tą postacią. Jeszcze nigdy takiego mutanta nie widziałam, który może mieć niezliczoną ilość mocy. Dodatkowo ta walka jego z tym co się z nim dzieje i jakie zmiany w nim zachodzą, są na prawdę ciekawe. Uwierzcie mi z wielkim zafascynowaniem śledziłam jego losy i będę nadal to robić. Niestety wszystko tam może być wyimaginowane, co potęguje mój zachwyt. Ta postać jest tak barwna i tak nieprzewidywalna, że podczas oglądania człowiek kompletnie się nie nudzi. Oczywiście nie będę wam zdradzać jakie ma moce, bo zabrałabym frajdę z oglądania, a jest ich na prawdę wiele, chociaż w kolejnych sezonach poznamy ich jeszcze więcej.



Jeśli chodzi o inne postacie, to widać, że postarali się je perfekcyjnie stworzy i nawet czarne charaktery, są bardzo ciekawe. Kurde co ja gadam, czarne charaktery są doszlifowane na ostatni guzik i jestem pewną postacią zachwycona i czekam na pojawianie się jej w drugim sezonie. Oczywiście nie tylko czarne charaktery tutaj występują, ale tak jak to zwykle w x-menach jest musi być szkoła dla mutantów i pojawiają się tam świetne postacie, które odgrywają bardzo ważne role. Każdy jest na swój sposób unikatowy i posiadają dość ciekaw moce, z którymi wcześniej nie miałam do czynienia, co jest na plus.

Muszę was ostrzec jeśli sądzicie, że to luźny , zabawny serial to się grubo mylicie, bliżej mu do thrillera ale w sumie nie, bardziej jest to dramat ale taki psychodeliczny. Serial ten wprowadza w taki mroczny świat gdzie widz nie wie, czy to się dzieje na prawdę czy też nie. Wszystko się dzieje za szybko i ciężko nadążyć za ich tempem, ponieważ już myśli się, że on jest w tym miejscu a to chop i przenosi się gdzieś indziej i tak w kółko. Uwierzcie mi ma się w trakcie tego sensu niezliczoną ilość pytać i nie widać przez bardzo długą część serialu jakiejkolwiek odpowiedzi co pogłębia przekonanie, że jest to rewelacyjny serial i chciałoby się znać jak najszybciej te wszystkie odpowiedzi. W dużym stopniu to wszystko jest podbijane przez psychodeliczną muzykę, która praktycznie cały czas towarzyszy w takich dziwnych momentach.

 


Podsumowując, jest to na prawdę godny polecenia serial, który każdy fan x-menów powinien obejrzeć i mimo, że jest to bardziej psychodeliczna produkcja to jestem zdania, że powinno się go obejrzeć. Uwierzcie mi na długo pozostanie ten serial w pamięci.

Komentarze

  1. Ileż emocji w twojej recenzji, widać, że serial zrobił na Tobie wielkie wrażenie, aż iskry lecą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno tak dobrego serialu nie oglądałam :) to z chęcią się pisze recenzje na jego temat :)

      Usuń
  2. Sam serial mnie nie zaciekawił, ale za to jak Ty o tym piszesz..! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesują mnie seriale, a to wygląda raczej jak gra komputerowa. Na jakim kanale to jest publikowane? Z twojego opisu wynika, że chcesz zawodowo recenzować filmy? W profilu masz status uczeń, pewnie przed maturą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko mu do gry komputerowej ;). Emitowany jest na FOX. Zawodowo jak na razie chyba nie, chociaż nigdy nic nie wiadomo. Uwielbiam oglądać filmy i seriale i wypowiadanie się na ich temat, to jest coś co lubię :) Już dawno jestem po maturze, do szkoły policealnej uczęszczam po dość długiej przerwie

      Usuń
  4. Lubię czytać Twoje recenzje, nawet kiedy dane filmy są nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz