Podsumowanie sierpnia


Wakacje dobiegły końca i czas szkoły już nastąpił. Dlatego przychodzę do was z podsumowaniem poprzedniego, typowego wakacyjnego miesiąca.

Tym razem nie będzie to zbyt długi wpis ze względu, że za dużo u mnie się nie działo, oprócz tylko jednego wyjazdu. Tak czy siak mam nadzieję, że spodoba wam się ten wpis.


Życie prywatne


Ten miesiąc przyniósł mi dość sporo odpoczynku, z czego bardzo się cieszę. W końcu mam wakacje wykorzystane na całego, więc jest to dla mnie jakaś odmiana. Może i nie miałam dużo wyjazdów, ale ten jeden wystarczył mi w zupełności, bo czekałam na niego od początku roku.

Działkowanie

Spanie na działce, to już u nas codzienność i nie wyobrażam sobie, abym nie mieszkała z Marcinem. Bardzo się przyzwyczaiłam do wspólnego mieszkania i ciężko będzie odzwyczaić się od tego. Jednak już od początku wakacji mieszkamy razem i te miesiące wspólnego mieszkania bardzo dużo zmieniły.




Nadmorski wyjazd do Jantar

Muszę przyznać, że był to najlepszy wyjazd jaki do tej pory miałam, oczywiście chodzi mi z Marcinem. Jak dla mnie czas wykorzystany w pełni z czego na prawdę się cieszę. W dużej mierze czas spędzony na plaży, gdzie mogliśmy podziwiać piękne widoki. Jak również spędzony na zwiedzaniu. Tak, więc Trójmiasto mam zaliczone, ale jak wiadomo nie wszystkie miejsca odwiedziłam, bo trochę ciężko by było. Oczywiście jeśli ciekawi was ten wyjazd zapraszam tutaj. Już niebawem również ukaże się typowy wakacyjny wpis z miejsc w, których byłam.





Działkowanie

Po przyjeździe z nad morza powrót na działkę, bo ostatnie tygodnie wakacji dobrze by było tam spędzić i tak też zrobiliśmy. Wielka szkoda, że już koniec tego jest, ale szkoła się zaczęła i trzeba powracać do szkolnej rzeczywistości, ale takie jest życie.

Blogowo

Jeśli chodzi o blogowanie, to niestety jest to typowy wakacyjny miesiąc, gdzie tylko kilka wpisów pojawiło się. Mogę policzyć je nawet na palcach jednej ręki, za co was serdecznie przepraszam. Czuje, że bardzo was zaniedbałam. Dlatego też w następnym miesiącu powrócę do normalności, bo niestety koniec mam już wakacji i szykuje się powrót do normalności.

Ale nie martwcie się mam już na zaś przygotowane dość sporą ilość wpisów, więc czeka was dość sporo czytania, z czego na prawdę się cieszę, bo trochę w poprzednim miesiącu wiało nudą.


Na blogu Jak wspomniałam w poprzednim miesiącu bardzo mało umieściłam na blogu wpisów, ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Dlatego już w tym miesiącu zajmę się wami i będzie bardziej systematycznie niż przez te wakacje.

Nadmorski wyjazd do Jantar

Jeśli ciekawi was jak spędziłam sierpniowy wyjazd nad morze, to gorąco zachęcam do przeczytania tego wpisu. Dodatkowo już niebawem pojawi się wpis również związany z wakacjami, a dokładniej jakie ciekawe miejsca zwiedziłam w te wakacje, więc przed przeczytaniem tego wpisu zachęcam do przeczytania tego.

Premierowe nowości sierpnia

Powroty serialowe sierpnia

Komentarze

  1. Wakacje są od leniuchowania i zabawy, więc nie rób sobie wyrzutów, dość będzie jesiennych wieczorów na pisanie i rozmyślanie:-)
    Ostatnio obejrzałam dwa świetne filmy - Ciche miejsce oraz Szklany pałac, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja po co robić sobie samej wyrzuty :)
      Mam w planach obejrzeć te filmy, bo ponoć są świetne :)

      Usuń
  2. Ten miesiąc całkiem nieźle ci minał. Przyznam się, że ja jeszcze w trójmieście nie byłam ani razu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to gorąco polecam obejrzeć trójmiasto, bo jest tak na prawdę ślicznie :)

      Usuń
  3. Fantastyczne nadmorskie fotki :) Ja juz nie mogę się doczekać naszego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się podobają :) O to życzę udanego wyjazdu :)

      Usuń
  4. U mnie też w tym roku tylko jeden wyjazd:) Ale najważniejsza jest jakość, a nie ilość<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgadzam się, ale akurat w moim przypadku wyszło trochę inaczej i więcej w ilości wyjazdów było :) ale i tak czas w tych wszystkich miejscach został wykorzystany na maksa :)

      Usuń

Prześlij komentarz