Blogowe podsumowanie roku 2017



2017 rok dobiega końca i chciałabym zrobić podsumowanie tego niezwykłego roku, który tyle dobrego wniósł w moje życie. Powitajmy, więc nowy rok ale jeszcze poświęćmy chwilę na pożegnanie tego co działo się przez te 12 miesięcy.


Blogowy rozwój

Wiem, że dla większości to może nie być śmieszne, ale dla mnie jest ale przez ten cały rok miałam 3 blogi. Rozumiecie to? To jest aż straszne, że tych blogów było aż tyle.

Po pierwsze. Pierwsza nazwa konta kompletnie mi się nie podobała, chociaż była wyłącznie poświęcona recenzjom filmów. Ale i tak muszę przyznać, że to nie tylko przez nazwę zrezygnowałam z tego bloga a również przez to, że kompletnie nie podobał mi się styl mojego pisania i czułam, że robię wszystko na odwal.

Po drugie. Drugi blog uwierzcie mi pokochałam i nadal bym go prowadziła, bo podoba mi się nazwa, którą nadal mam i za nic nie chcę jej zmienić, ale ta platforma nie była dla mnie i tak ...

Po trzecie. Jestem tutaj z wami już od końca października. Uwierzcie mi czy się wam to podoba czy nie zostanę tutaj mimo wszystko. Staram się częściej wstawiać dla was posty i tak w ciągu tych w sumie dwóch miesięcy napisałam aż 32 posty, więc to chyba nie jest mało. Oczywiście jeśli macie jakieś zastrzeżenia odnośnie tego bloga oczywiście piszcie śmiało przyjmę każdą krytykę, ale nie toleruje na moim blogu chamstwa i wulgaryzmów, bo ja zwracam się do was z szacunkiem i tego samego od was oczekuje. 


Statystyki blogowe
Blogowe statystyki nie kłamią i mimo, że nie mam za dużo obserwujących bo tylko 18 to i tak jestem z tego powodu zadowolona. Wiem, że w 2018 roku czeka mnie dużo pracy aby moja grupa obserwujących mnie osób wzrosła, ale nie poddaje się i mam nadzieję, że to wszystko się zmieni i to przez moją ciężką pracę jaką wkładam w pisanie do was tych wszystkich postów.

Najchętniej w tym roku zaglądaliście do tekstów:

1. Cele grudniowe 
2. Netfliksowy, mroczny pełen potworów świat, czyli analizując Stranger Things
3. Październikowe premiery kinowe

4. Cele listopadowe 
5. Podsumowanie miesiąca październik 
6. Tygodnik #3 Święto Zmarłych, dziadka urodziny i grudniowe plany
7. Tygodnik #5
8. Tygodnik #1 Choroba, weekend w miłym towarzystwie i mnóstwo polecajek 

9. Tygodnik #8
10. Halloweenowa lista horrorów

Niezmiernie się cieszę, że podobają się wam moje cele na dany miesiąc, widać po statystykach, że są to najczęściej przeglądane posty z czego bardzo się cieszę, bo dużo pracy muszę włożyć w przygotowanie ich. 

Oczywiście zapraszam was do częstszego zaglądania na moje recenzje filmowe jak i serialowe. Na tym najbardziej mi zależy, więc gorąco zapraszam, bo są już na blogu specjalnie dla was napisane recenzje, które mam nadzieję, że zachęcą was do obejrzenia jakieś produkcji. Oczywiście będę się starała dodawać wam częściej te recenzje, bo przecież to o tym miał być ten blog. Puki co nie jest źle, bo w ciągu 2 miesięcy dostarczyłam wam tak jakby 6 recenzji, więc zapraszam na nie.

1. Halloweenowa lista horrorów 
2. Wiele gatunków filmowych, czyli analizując Grę o tron
3. Netfliksowy, mroczny pełen potworów świat, czyli analizaując Stranger Things
4. Zło nadchodzi. Analizując Annabell 2
5. Mit o Agamemnonie w thrillerze psychologicznym Lanthimosa. Zabicie Świętego jelenia 
6. Polska w obliczu wojny, czyli analizując Azyl


Media Społecznościowe
Facebook
Jako, że kontynuuje fp z poprzedniego bloga to niech was nie zmylą niektóre posty, które dostarczałam na nie, bo nie chciałam tego wszystkiego usuwać. Niestety tak czy siak nie mam jakiejś wygórowanej liczby osób odwiedzających mnie, bo jedynie 46 osób polubiło moją stronę. Mimo wszystko cieszę się, że mam grupę odbiorców, którzy śledzą mnie i komentują moje posty, co jest dla mnie bardzo ważne.


Instagram

Dokumentowanie zdjęć na instagramie coraz bardziej wchodzi mi w nawyk i dlatego zachęcam was do odwiedzania mnie. Jak sami wiecie dla nas blogerów jest to coś bardzo ważnego i chciałam budować coraz bardziej swoją społeczność a media społecznościowe są ku temu bardzo potrzebne.
 
Coraz bardziej zaczynam udzielać się na na insta story co jeszcze jakiś czas temu było to dla mnie odmienność, ale staram się wcielać to wszystko w życie i na bieżąco dokumentować chwile.

Puki co na Instagramie w tym roku najbardziej spodobały Wam się te zdjęcia:

 




Komentarze

  1. Poszukujesz, zmieniasz - to dobrze. Życzę wielu ciekawych wpisów, interesujących filmów, a przede wszystkim wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) życzę również tego samego :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystko to co sobie zaplanowałaś na ten roczek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu, podsumowanie niczego sobie i statystyki też masz całkiem dobre. Ja mam 7 obserwujących blog, nie wiem czy to dużo czy mało, dla mnie ważne jest to, że ktoś chce patrzeć na to co piszę, czytać to i mnie śledzić (cokolwiek to znaczy). :)

    Dzięki wielkie. A dla Ciebie zdrowia, pomyślności, dużo pomysłów na wpisy, cierpliwości z blogiem i dalszego rozwoju życzę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację ważne, żeby ktoś przychodził i pisał coś miłego w komentarzach :) Na pewno z czasem liczba obserwujących będzie coraz większa :)

      Nie ma za co i również bardzo dziękuję za miłe życzenia i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Nie martw się, ja też wiele blogów miałam i to na przełomie lat, nie podobała mi się nazwa, lub treść, nudziło mi to się itd. Po prostu musiałam do tego dojrzeć. Teraz mam bloga już 2 lata i sprawia mi on ogromną przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się bardzo cieszę, ja to mam nadzieję, że mi ten się nie znudzi, ale chyba nazwa nie jest taka zła u mnie :)

      Usuń
  5. Poszalałaś z ilością blogów :) ale najważniejsze, że masz motywację, żeby tutaj zostać na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na pewno zostanę na dłużej, bo już za dużo serca włożyłam w tego bloga :)

      Usuń
  6. Aż 3 blogi w ciągu roku? U mnie w tym roku były dwa z czego istnieje tylko jeden i czuję, że to TEN. Szukaj, aż znajdziesz! Z chęcią zostanę z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że to ten i nie zamierzam stąd zniknąć :) Bardzo dziękuję też z chęcią będę ciebie śledzić na blogu:)

      Usuń
  7. Oby ten blog okazał się tym właściwym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że zrealizujesz swoje cele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przekonać do Instagrama.. Może kiedyś. :D
    Oby 2018 był jeszcze lepszy - życzę Ci mnóstwo rozwoju, sukcesów (nie tylko blogowych!) i przede wszystkim spełnienia w pisaniu dla nas, bo to najważniejsze! Jeżeli Ty lubisz to co robisz to czytelnicy tym bardziej!
    Buziaki, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spodoba Ci się instagram. Też sceptycznie do niego podchodziłam, ale od jakiegoś czasu z chęcią z niego korzystam :). Dziękuję za miłe słowa :) to bardzo miłe z twojej strony :) Tobie również życzę spełnienia wszystkich marzeń i oby 2018 był rewelacyjnym rokiem :)

      Usuń
  10. Życzę wielu wiernych i mądrych czytelników! :) Masz ogromny zapał, stworzyłaś ogrom postów, ja przyznaję, bez bicia, że nie jestem aż taka sumienna!
    Podobał mi się najbardziej wpis jak przeanalizowałaś Grę o Tron. Moim zdaniem także nie jest to horror, chociaż już słyszałam opinie, że podobno nawet postacie tych zombie z armii Nocnego Króla są takie "typowe" dla horrorów właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i dla takich chwil warto blogować, bo utwierdzają mnie w przekonaniu, że to jest to. To bardzo dziękuję, że się podoba ta recenzja :) już niedługo zagości nowa recenzja i mam nadzieję, że spodoba ci się :)

      Usuń

Prześlij komentarz